Onko ikinä teille käynyt näin,kun lukee ihanan viestin minkä olet saat..niin alkaa itkettämään??

Äskettiäi tuli minulle Valperilta ihana viesti,,,,,että aloin itkemään..KIITOS Valperi...että itkin ilosta..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2010 - 18:46

no itketään yhdessä,

mä olen tänään viimeistä päivää 65 v. : D

Kysyjän kommentti

Itkut on itketty..kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2010 - 17:34

mis mun viestit viipyy , jot saisin kans itkee ja nauraa .. snif.. huhuilee .. mut ei ole mulle kukkaa lähettän mittää taas pitkäst aikkaa .. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.01.2010 - 10:23

Voi monesti. Eräs erittäin hyvä ystäväni itkettää minua muutaman kerran viikossa kauniilla sanoillaan ja ajatuksillaan. Välillä hän saa minut nauramaan vedet silmissä. Kiitos vain hänelle itkuista. Onneksi ympärillämme on ihmisiä jotka saavat meidät itkemään ilosta. Tällaiset ihmiset ovat lämminhenkisiä toisia ihmisiä ajattelevia yksilöitä.