╘ 予 ∀ ₯ ✂ ℜ ✟ löytyy merkkejä, maailma on mahdollisuuksia täynnä.

Näitä kaikenlaisia merkkejä löytyy vaikka tuhatmäärin,
menette vain Muokkaus valikkoon ja hiirellä menette alaspäin,
siltä löytyy nimellä Erikoismerkit.
Tässä on ohje ei tainnut se Siilinjärven mies keritä meidän
vanhojen perään hih. hih.

Lisätty: 16.01.2010 - 21:57

Putella on PC-kone, mulla on Mac se on Macissa helpompi noita
merkkejä käsitellä kun se voi olla auki vaikka vastaat kyselyyn tai
vastaat esim.♥ väliin ja vaikka hieno ℜ-kirjain.
Erikoismerkit voi olla auki kokoajan vaikka vastailet tai kysyt kysymyksiä
tässä lopussa Katakana kieltä en tiedä mitä se onヰヱヲボポナヸヨヸ

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2010 - 21:14

Toinen helppo tapa jota minä käytin, on (Win98) Käynnistä > Kaikki ohjelmat > Apuohjelmat > Järjestelmätyökalut > Merkistö - sieltä voi valita haluamansa merkit liitettäväksi tekstiin.
Tosin ne saa myös suoraan näppäimistöltäkin, mutta sitä en kerro, sen tempun saa oma_tommppa1 kertoa. DOS-aikana se oli hyvinkin yleinen ja tarpeellinen temppu, mutta siihen tarvittiin taulukkoa.

Lisätty: 16.01.2010 - 21:54

Sama juttu löytyy Word:istä Lisää > Merkki.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2010 - 20:40

Mikä on muokkausvalikko?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 21:35

ரழெொ௫௱§©ª©ÄÄÂ^c&ÙÜè"2

©ööö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 22:15

Tässäkin on yksi merkki -:-
Tarkoittaa keskisormea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2010 - 22:32

☺☺yes, putte_46:n ohjeilla löytyi. Hankalaa vain hakea noita mutta toimii.
Muokkaus osiosta ei löytynyt mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 23:34

Tämä on kanssa hyvä teille maalaisille _______________________