Onko muita naisia jotka haluaa olla yöpaita päällä,koko aamupäivän..kun on ihan kotosalla??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2010 - 11:51

joo.. mä oon vieläkin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2010 - 11:15

kyllähän noita hiippailee palvelutalojen käytävillä silmät harittaen.........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 11:19

Minun yöpaidat ovat muuttuneet ajatsitten päiväpaidoiksi,kun mene nukkumaan riisun yöpaidan pois.Tämä tapa jäi päälle,kun minulta leikattiin kasvain kainalosta vuonne 2001 enkä tämän operaation jälkeen voinut käyttää paitaa yöllä,vain sellaista paksua imusidettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 11:30

minul sama juttu , kuin kisuli äippäl, et paituli tai kaftaani vaihtuu sit yän tullen chanel 5 ....no jos ei nyt ihan siihen ...niin kumminkin vain nahka-asuun .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 12:55

En missään nimessä ole. En osaa olla. Vedän vaatteet päälle aina, oli sitten arki tai pyhäpv. Pitkät kalsari näin talvella ja kun lähden ulos, vetaisen farkut. Nukun aina pikkuhoususillani. Mikään ei saa kiristää yöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 13:05

Kun tuol kaupas tuli käytyy ja kaikki muu hoidettu eikä ketään tulos, niin kyllä tään oloasun päälle heitin ja aamutakin päälle, ja on niin lokonen olo, ei ny ihan yöpaita, mut ei paljo puutukkaan... on se kiva välil olla, just niinku mukavalta itestä tuntuu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 13:25

Olisin mut en ole .Mieli kyllä monasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 15:50

Kotivaatteet on sen verran mukavat. että ovat pyjamaan verrattavissa. Mä nukun ilman vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 16:35

Jos miulla on se yöpaita, niin viikonloppuisin, etenkin lauantaisin, touhuan se yökkäri päällä kaikki jutu (siivoan, vien roskat, laitan ruuat, yms.). Saunaan mennessä täräytän sen pyykkikoriin ja a' vot sit toine diskohilepaita päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2010 - 17:55

Olisi kiva viettää pyjamapäivää ihan kirjaimellisesti, mutta tulisi vilu kun koiraa käy pissittämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 18:21

Säännöllisesti "riepuilen" sunnuntai aamut - mikä sen mukavampaa :)

Kun perhe on ruokittu on lehden ja oman teekupposen vuoro ja sitten sitä omaa aikaa - sanomalehtien parissa vierähtää kummasti aikaa.

Koiran pissitysreissut aikaisin aamulla on näillä kulmilla varsinainen yhden naisen "muotishow" : yöpyjama - aamutakki - päällystakki ja nuttu ja hanskat ja jalassa isännälle kuuluvat jokapaikan "Kontiot" kengät muuten joita ei ole voittanutta - muuten hyvät mutta juosta ei passaa kun on viis numeroo liian isot:):)

Onneksi siihen aikaan väki vetelee naapurustossa hirsiä joten ihan rauhassa saa pihalla hissutella:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 18:32

Jos tiedän, että kukaan ei ole tulossa, enkä itse ole meniossa minnekään, niin yöpaita saattaa olla päällä koko päivän. Mikäs sen mukavampaa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2010 - 22:31

En tykkää hiippailla koko päivää yöpaidassa. Äitini jo aikoinaan sanoi, että se on saamattoman ihmisen tapa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 09:59

En omista yöpaitaa, joten en hiippaile yöpaidassa, mutta en nahka-asussakaan.
Herättyäni pujahdan mukavaan kotiasuun =)