Oletko pessyt seteleitä pyykikkikoneessa?? Ollut taskussa,kun laitoit pesuun..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2010 - 10:33

vitonen kävi läpi hienopesun, linkouksen ja kuivauksen,
näytti sen jälkeen Monopoli-rahalta (piti silittää enenkuin kehtasi viedä kauppaan)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2010 - 10:32

jo vain,
vanhan markan aikana,
nykyään tullut tarkemmaksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 10:38

Olen pessyt kymmenen euron setelin mieheni farkkujentaskussa,mutta kyllä se vielä kauppaan kelpasi.Nykyisin olen tarkempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 11:11

En ole kuin kolikoita. Kyllä tulee kiiltäväksi.Muista myös silittää se seteli eikä liian kuumalla raudalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 11:52

en onneksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 16:16

En ole seteleitä pessyt.Mutta kuitenkin noita puhelimia olen jo kaksi pessyt romuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 16:28

Markka-aikana. Nykyisin olen tarkempi tuon euron suhteen. Voihan olla, että tirektiivi sannoo, et miun käyttämä pesuaine ei oo kelvolline rahanpesuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 17:44

Vai niin, että siellä harrastetaan rahanpesua ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2010 - 17:52

Jos minun taskustani löytyy seteleitä, niin silloin olen ottanut jonkun toisen vaatteet. Enkä oikein suosi tuota rahanpesua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 18:14

Kaksikymppinen meni läpi hienopesun - laitoin narulle kuivumaan muiden joukkoon ja aattelin että näin meillä, näin meillä, rahanpesua tässä sittn tuli suoritettua.
Eipä käynyt setelille kuinkaan kummaa muovia nuo nykyrahat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2010 - 22:21

Minulla ei rahaa riitä pestäväksi. Kaikki menee kulutukseen.