kävin macdonaldsissa, olenko nyt ylikansallisten riistäjäyhtiöiden talutushihnassa mönkivä hattivattiläski :(

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 21:19

Et varmasti ole, maistuvia hetkiä jatkossakin :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 20:59

Minäkin tuolla rapakon takana autoillessani kävin Mäkkärissä ostamassa joskus vettä, kun siellä Floridassa sattui olemaan kuumakausi menossa. Niihin voi ajaa autolla luukulle ja jatkaa matkaa kun sai kostuketta mukaansa. Enkä jäänyt talutus- enkä muuhunkaan koukkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 21:06

kaikkea voi koikeilla kerran,

periaatteella "kaikkea kohtuudella" kestää vaikka kuinka kauan

melkein mihin tahansa voi jäädä koukkuun ja vasta silloin se on menoks

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 21:27

Ehei, sinä olet vain täynnä. Etkä edes sitäkään kunnolla, kun Mäkkärissä on niin pienet annokset. Nehän menee hampaan koloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2010 - 22:02

Olet tietenkin, jos jatkat siellä käymistä päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.01.2010 - 22:02

Ei varmaankaan tule riippuvuutta yhdestä käyntikerrasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 02:29

Kävin myös samassa paikassa kolme kk sitten. Tyttö söi pari ranskanperunaa ja minä sen euron juutohampurilaisen. Ehkä ensi kesänä uudelleen... Ja vastaus - et ole sen enempää kuin minäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 03:29

Ei ole pelkoa.
Kävin itse joskus nuorena miehenä mäkkärin syntysijoilla ja tilasin kanahampurilaisen, kun en ollut moisesta koskaan kuullutkaan.
Ihmettelin hiljaa itsekseni myyjän kysymystä, että montako laitetaan? Vastasin että yksi.
Kun sain sapuskan käteeni, en enää ihmetellyt, sillä niitä olisi pitänyt olla puolisen tusinaa, että olisivat vastanneet yhtä kotikylän hampurilaista.
Siitä lähtien ole ko. paikkaa vältellyt. Hurjan kalliita kaloreita, jos aikoo tosi nälän karkottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 06:25

olen yrittänyt olla mainoksen uhri,
vaikka mukamas maailmanlaajuisesti juttu on sama,
en ole saanut samanlaista kanahampurilaista samanlaisilla hörsyillä
seinäjoella kuin sain vastaavalla nimikkeellä pekingissä, new yorkissa
tai seoulissa.-

ihan vaan huvikseni vertailin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 10:17

Älä ainakaan tunnusta olevasi. Tuttu poikkeamispaikka, joka löytyy melkein maailman joka kolkasta. Kiva euron juusto. Ja kivoja turhia leluja lapsille.