Koska teette yleensä viikonlopun ruokaostokset??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.01.2010 - 19:16

Vaihtelee jonkun verran. Perjantai tai lauantai ovat ne yleisimmät ostospäiväni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 18:41

Ei ole mitään määrättyä päivää.Yleensä pyrin menemään kauppoihin sellaisina aikoina, kun ei ole väen tungosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 19:10

Yleensä ennen viikonloppua mutta nythän kaupat ovat auki viikonloppuisinkin.Pyrin viikolla täydentämään ruokavarastoa ja viikonloppuna paikkaamaan mikäli on tarve jonkin tuotteen suhteen.Toki lihatiskit taitaa olla viikonloppuisin kiinni mutta onhan sitä muutakin ruokaa. Yleensä valmistan loppuviikosta useita ruokia jotta saa vaihtelua sitten jatkossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 19:19

Ei ole mitään tiettyä päivää. Silloin käydään kaupassa kun on tarvis ja ostetaan aina muutaman päivän ruuat kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 19:35

Tiistaina, silloin kaupoissa on tuoreet tavarat eikä ole ruuhkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 19:49

Riippuu minkälainen bändi on viikonlopuksi tulossa. Solo - ihan sama. Trio tai sekstetti - torstaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:01

loppuviikosta, silloin kun kaappiin on saatu syötyä sopivasti tilaa uusille eväille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:09

Kyllä ne tulee tehtyä loppuviikosta, luulisin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:25

Silloin kun on tarvetta jostain,niin vasta menen.Ja riippuu onko tulossa vieraita vai ei.Muuten en ostele vko.nlopuksi mitään erikoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:51

Yleensä perjantaina. En haluaisi käyttää vapaata viikonloppua ruokakaupassa käymiseen vaan ihan johonkin muuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.01.2010 - 21:55

Käyn sekä perjantaina että lauantaina kaupassa. Joskus saatan ostaa jo perjantaina koko loppuviikon ruuat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 21:59

Käymme kaupassa perjantaina tai lauantaina.Tänään käimme kaupassa,ja oikein kaupungillakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 23:17

Torstaisin välttääkseni ruuhkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 03:09

Me tehdään viikonloppuisin seuraavan viikon ruokaostokset. Toisin sanoen emme käy arkipäivisin kaupassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 11:54

käydään melkein joka päivä kaupassa.. et perjantaina ja sit la aamulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 15:26

en juurikaan harrasta viikonloppuostoksia. käyn kerran viikossa kaupassa. yleensä se osuu tuohon keskelle viikkoa. miettii viikon sapuskat jne eikä tartte prisman jonossa kärvistellä.