Oletteko käyneet oopperassa?

Nyt täytyy paikata aukko sivistyksessä ja mennä katsomaan "La Traviata", kun on tähän asti jäänyt väliin.

Avainsanat: ooppera

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 17:21

en kestä oopperaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 16:36

En ole ollut oopperassa koskaan,mutta halut ovat kovat sinne mennä,kun ois kaveri kuka lähtis mukaan ja onhan täältä matkaakin helsinkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 16:50

En ole koskaan käynyt oopperassa mutta mielenkiinnosta voisin joskus lähteäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 17:05

Vaikka olenkin kulttuuri-ihmisiä ,en ole koskaan ollut eikä kauheesti kiehdo mennäkkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 17:12

Olen ollut kolme kertaa; pari kertaa Savonlinnassa ja kerran Nivalassa. Hyviä esityksiä olivat kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2010 - 17:24

Pari kertaa olen käynyt. Ei sytyttänyt oikein. Ei ole minulla niin hienostunutta makua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.01.2010 - 17:28

Kyllä olen yhden kerran mutta en enää muista mikä oli esitys nimeltään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 18:50

Olen yhden kerran käynyt..mutta ei oikein sykäyttänyt...Mielummin menen operettiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 19:37

noin kerran vuodessa tulee käytyä (olen vähän painostuksen alainen), viimeksi taisi olla syksyllä Falstaf vuorossa, ei huonommasta päästä

en ole mikään intohimoinen musiikki-ihminen, voi kuulostaa vähän hassulta, mutta eniten olen viime aikoina nauttinut Kansallisoopperan tosi hienoista lavasteista, niiden mielikuvitukselliset tekniset ratkaisut ja uskomattoman hienot visuaaliset efektit ovat olleet tosi hienoa katseltavaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 19:58

Oon käynyt, mutta voisin käydä useimminkin, jos sitä herkkua ois täs lähiseudul tarjol...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:11

En mutta läheltä on hipassu Savonlinnassa kun Okko Kamun paatti oli purjevenemme vieressä ja heitimme huomiset eikä enepää kuten J Vainion Norjalainen villapaita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:13

En kyllä ole....ei taida olla mun juttu!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:18

Valitettavasti ei ole kiinnostanut niin raskas musiikki esitys. Mahdollisuus olisi ollut monasti, sillä enoni soitti oopperan orkesterissä viulua ja olisin päässyt katsomaan hänen mukana, mutten vaan halunnut, operetit kyllä olen käyny katsomassa useastikin, mutten oopperaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:49

Kyllä olen ja monasti. En kylläkään kotomaassa. Minun oopera aikani oli muutamia vuosia sitten kun asustin Wienissä. Kuuluisimmat oopperat on tullu tiirattua sekä joukko operetteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:53

Savonlinnassa kerran ja Tamperetalossa pari kertaa. Kutsuttuna molemmilla kerroilla muuhun tilaisuuteen liittyen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 02:54

Kerran, mutta sekin tapahtui työn puolesta joten vapaaehtoisesti en kertaakaan.
Savonlinnan oopperajuhlat käsittää tänäpäivänä tosin paljon muutakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 12:24

Joitain kertoja olen käynyt Oopperassa eli kotikaupungissa ja muutaman kerran ulkomailla. Baletista pidän enemmän kuin oopperaesityksistä. Savonlinnaan on ollut "pakko" mennä kun on kutsuttu ja kuljetus järjestetty.