Pidätkö kanankoivista?

Ostin eilen pitkästä aikaa kanan reisikoipi paloja ja paistoin ne uunissa.Olivat oikein maukkaita,marinaadi oli hyvä ja maukas,ei liian öljyinen ja suolainen.Niistä tuli kauniin ruskeita.

Avainsanat: kana reisi koipi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 11:18

Pidän kyllä ja usein teenkin. Joskus niissä vain on turhan paljon sitä marinadia.

Kysyjän kommentti

Nämä kanankoivet mitä ostettiin oli tosi hyvässä marinaadissa,eikä ällöttävän rasvaisia.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2010 - 11:26

Kyllähän kanankoivet ihan kelvollista arkiruokaa ovat jollei niitä syö kovin usein ja niiden kanssa ei tarjoile joka kerta samoja lisukkeita. Juhlaruokaa niistä ei saa kuin vaivaa ja aikaa kuluttamalla, niissä kun on (valitettavasti) liikaa luita lihamääräänsä nähden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 12:23

Pidän kovasti, kaikissa muodoissa. Uunissa helppo tehdä, syödä heti lämpimänä ja pakastaa annoksia joista teen usein wokkiruokia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 12:24

Pidän kovastikin ja usein niitä tuleekin tehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 13:26

herkkujen listalle kuuluvat , sekä melkein viikottaiseen ruokalistaankin..just söin muuten broiskua sekään ei ollut kuivaa , vaan sopivan kosteaa ja hyvää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 13:37

joo mut niitä on vaan hankala syödä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 13:44

kyllä pidän, vähän on sottaista syätävää, muuta ei se haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 14:43

harvemmin tulee niiden kanssa nyhrättyä,
sopii 'poikien' kaljailtaan pikkusotkuksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 14:58

Kyllä kanankoivet ovat ihan hyvää ruokaa, kevyttä.
Joskus kun mieli herahtaa esim. kävelylenkillä niin ostan paikallisesta
kaupasta tullessani krillissä paistetun kanankoiven, on muuten tosi
hyvän makuinen, yksi koipi maksaa krittanuna noin 1 euron jopa alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 15:09

Suorastaan rakastan niitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 17:05

Ovat hyviä ja halpoja ruokia. En vaan siedä sitä punertavaa marinadia. Pesen sen aina pois ja laitan omat sörsselit.Nam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.01.2010 - 17:18

Meillä syödään paljonkin koipia ja reisiä. Viikonloppuna viimeksi oli broilerin koivet ruokalistalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 18:38

Mielummin ostan rintafileitä.On enemmän syötävää, eikä tarvitse kaluta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 19:00

Minusta on koivet kaikkein maukkaumpia meheviä..Kesäällä tulee paljon grillattua koipia...mutta kyllä laitan talvellakin..On vaan vähän hankalia syödä..ja paljon menee hukkaan..Niitä on kiva syödä ihan käsistä..ja puoli naamaa rasvassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:33

KYLLÄ.Ainoa mitä syön kanasta on koivet.Rintapalat kuivia...yök!!!Ja suikaleet yleensä jossain ihmetökötis josta en tykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:34

Kun kysyt ,että pidätkö, niin vastaus on KYLLÄ!
Mutta sitten alkaakin kaikki se ,onko se terveelistä ja niinpoispäin. Luin juuri lehdestä, ettei kananlihaakaan olisi hyvä syödä ja kalakin vain makeanveden kaloja saisi syödä, joten se siitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:57

Kyllä tykkään ja nykyään laitan perjantai-iltaisin koipia uuniin tunniksi ja sitten eikun syömään. Ja sormin tietysti onnistuu parhaiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 21:07

Reisi-koivet ovat hyviä. Laitan uunipellille ja annan tiristä niin, että nahka on rutussa ja syödessä liha hömöää irti luista. Joskus käy niinkin, et ovat aikas kuivaakin.... Aina ei voi vaan muistaa.... ainaskaan minä....