Valokuvauksen harrastajat. Onkos kuvia paljon otettu?

Tämä talvi on kerrassaan erittäin kaunis ollut luonnon puolesta,
on puhdasta lunta, maisemat tosi herkullisia kuvattavia. Itse kuvaan joka
päivä tätä talvea erinlaisista paikoista, tänään kävin hautuumaalla kuvaamassa.
Auringonlaskukuvia olen ottanut paljon, täytyy olla vikkelä kun aurinko laskee
aika nopeasti, voi olla parhaat kuvat minuuteista kiinni.
Tosi hieno harrastus, vaatii kyllä hyvän keskittymisen kuvan ottoon.
Tietokoneella kuvalle voi tehdä melkeimpä mitä vaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2010 - 20:37

Aika huonosti on tullut otettua kuvia tänä talvena vaikka siitä on usein ollutkin puhetta, että pitäis lähteä kuvaamaan.. Aina muka ollut olevinaan kiire ja kaikenlaista muuta touhua mutta tänään käytiin räpsimässä muutama maisemakuva niin tuli vähän korjattua tilannetta. =) Luonto on tosiaan todella kaunis kuvauksen kohde tällä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2010 - 20:30

joo joku 200 kpl-vaan on talvena räpsitty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 20:48

Nyt luonto on erikoisen kuvattavaa.paljon on räpsitty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 21:05

joka päivähän sitä jotain yrittää, mutta loppujen lopuksi taitaa käteen jäädä aika vähän säilytettäviä kuvia, on nimittäin yksi niistä vaikeimmista kuvausaiheista (ainakin tällaiselle amatöörille) nuo pienet herkät yksityiskohdat joita luonto on nyt täynnä (ja vielä nuukailee sen valonkin kanssa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 21:35

Näissä vasta täytyy olla vikkelä, eivät kauan viihdy kuvattava jos huomaavat.
Tässähän tämä on; www.napsu.fi/matkailu/matkak...-Raasepori

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 10:05

olipas jumppiksel suloisia ruokittavia...no tol känyl mitä sit oon napsinut ..mut tekis kyl mieli ostaa sellainen taskuun sopiva digikamera, joka kulkis sit melkein ain mukana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.01.2010 - 17:05

Ihan liiankin kanssa. Koivu eestä koivu takaa, oksat pystyssä ja oksat maassa makaa.