Mihin se 'Derrick' hävisi täältä ? Ja voiko täällä Napsusta saada 'potkut'?

Avainsanat: napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2010 - 21:56

Derrikistä en tiedä mitään, mutta noin muuten olen ollut ymmärtävinäni, että jatkuva häiriköinti ja piittaamattomuus säännöistä johtaa parin jäähyn jälkeen poissulkemiseen

(ihan omia arvailuja näkemäni perusteella)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2010 - 15:39

Voi tänne ainakin porttikiellon saada, jos ei noudata napsun sääntöjä.Derrickin lisäksi on muitakin "hävinny".Ehkä saaneet tarpeekseen tai sit pitävät taukoa.Mäkin oon aina välillä tauolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2010 - 15:55

Näköjään on profiili poistettu. Johonkin on hävinnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 17:41

harmi,et hän on hävinnyt meidän seurastamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 18:30

ottakaamme osaa derricikin puolesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 18:41

Näköjään on todella hävinnyt..ei kaikkea aina heti huomaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 19:01

Jotain on sitten sattunut, ei voi tietää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 19:33

Jos hän vain on päättänyt lopettaa napsuttelun ja poistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 10:47

Jokuhan vain päättää lopettaa täällä, sekin on mahdollista. Kyllästyy... on muutakin tekemistä.
Hänellä oli mielestäni asiallisia kirjoituksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.01.2010 - 16:58

Syyn tietää vain ao itse sekä Napsun ylläpito. Terveisiä kuitenkin hänelle jos sattuu lukemaan kyssärien vastauksia anonyyminä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 20:57

Kaikki on mahdollista, mutta voi olla vain tilapäinen poissa olo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 18:31

Onhan se voinut vaihtaa profiilia vai voiko niin tehdä?