rehellinen mielipide videosta! www.youtube.com/watch?v=t01vuV0VrSI

Lisätty: 14.01.2010 - 21:39

kiitos rehellisistä vastauksista :)

Avainsanat: youtube

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2010 - 13:54

no haluux rehellisen vai epärehellisen vastauksen.... ? jos ekan niin kandee viel reenata oli aika pitkästyttävä, eikä saanut oikein mukaan, eli lopahti mielenkiinto jo aika alku sekunnoilla , ... ja sit toi toinen no kyl sitä hetken katsoi ....yritit kuitenkin.. mut jään nyt ooteleen jotain sellaista , jossa ois oikein juontakin .. joot pistäppä uusiks videoo, kun olet saanut treenattua hieman.. mut muista tämä minun mieli pide ja tuol o 1000000 ihmisii , jotka taatusti tykkäävät .. semmppii jatka vaan.. oonnee menestykselle :) sit joskus , mäkin voin sanoo .. hei tuol on mun napsu tuttu ,..... kun pääset oikin tv, hen .. :))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2010 - 13:39

Sait ainakin katsojia , en yleensä katso kenenkään yksityiselämää, ja loppuhuipennos jäi näkemättä, varmasti voit sanoa : satoja ihmisiä näki videosi, ja sinun pitää jatkaa touhuasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 14:36

rehellisesti sanottuna toi oli paska

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2010 - 17:27

Tosi tylsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 18:43

Kyllä se kolaollin pesee.
Ei ehkä katsojamäärissä, mutta ei aivan niin tylsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 21:15

Eihän sitä noin vain yhtäkkiä hyvää tehdä, oli siinä hyvääkin, hyvät pikku insertit ja tukeva kamerakuva, eikä sitä normaalia heiluvaa ja levotonta kuvaa.
Mutta miksi niin surkea valaistus, sen parantaminen on sentään helppoa ?
Juttu nyt oli vähän naivi, mutta hyvää ideaa ja juonta ei ole niin helppoa keksiä.
Jatka harjoituksia vaan, niin kyllä siitä voi vielä jotain kehittyä.
Hyvä hiottu idea ja huolella toteutettuna pakettiin, niin katsotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.01.2010 - 16:56

En oikein ymmärrä kenelle tuollainen video oli tarkoitettu ja mikä sen sanoma oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 17:15

Ei mistään kotoisin. Karmea esitys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 21:37

Oiskohan miussa jotain vikaa... Tuohan oli sellainen juttu, missä hymy on katsojan huulilla koko ajan. Toisaalta ennalta-arvattavissa, mutta sellainen hyväntahtoisesti mukava ja kiva. Anna ajatusten ja juttujen muhia. Helppo, yksinkertainen huumori on parasta. Tietty seksuaalinen juttu (poskisuutelma) ei oo tarpeen. Nuo jutut voit tehdä varmaan hienovaraisemmin ja niin, että oikea erotiikka astuu peliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 17:44

ööööö....