Oletteko hypänneet Lahden Suurmäestä?

En minäkään, ainostaan simulaattorista ja hauskaa oli.
Lahden hiihtomuseossa käytettävissäsi ovat mäkihyppysimulaattori ja sisälatu. Hiihtovarustukseksi voit valita tervatut puusukset nahkamäystimin tai muovisukset kärkisitein.

www.lahdenmuseot.fi/main.php...p;palvelut

Avainsanat: mäkihyppy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2010 - 20:45

en ole hypännyt-vielä

Kysyjän kommentti

tuo "vielä" teki vastauksesta parhaan!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2010 - 00:49

En ole, mutta kaveri on.
Neljätoista kertaa leikattu. Tyyppi on kuin Simo Salminen Speden elokuvassa, että "surffaan vaikka väkisin" ja köytti itsensä mastoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 07:36

Ne ole hypännyt..mutta olen käynyt katsomassa mäkikilpailuja Lahdessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 07:36

En ole,mutta pienemmistä tussareista tuli nöösipoikana hypittyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 07:36

no en en etes uskaltais sinne torniin kavuta .. täs meitinkin pikku kyläs , (kaupungis) on kans hyppyrimäki ja siellä kun sinne hyppyrimäen juurelle olen mennyt ja sit niit rappui alaspäin yrittänyt mennä , jotka myötälee sitä mäki osuutta, niin monesti huipannut niin , et on pitänyt isahtaa välillä.. ihan kaamee korkeen paikkan kammo .. jot sekin rinne on vaan paras katsoa sielt montust .. tukevasti kontit maas kii...mihinkään simulaattoreihi mua ei kyl saa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2010 - 09:31

Ei saisi minuakaan minkäänlaiseen mäkeen hyppimään, eikä edes nuorempana tullut mieleenkään. Korkean paikan kammoa poden minäkin. Kerran olen laskenut pienen hyppyrimäen alastulorinteen alas, ja hyvä etten pyörtynyt laskiessani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 10:25

suurmäkeen asti en ikinä päässyt, siitä K 20 mäestä tuli kerran poikasena hypättyä ja se riitti kokemukseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 12:07

En ikinä laskis.Minua pelottaa pelkkä mäen näkeminen kun sen torniin menen.joskus käynyt Pitkävuoren hyppyrimäkeä katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 14:29

En ole hypännyt, enkä hyppäisi. Mäkihyppysimulaattori kuulostaa mielenkiintoiselta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 19:23

Tuollaisessa simulaatorissa voisin hypätäkin. Mutta muuten en ole hypännyt edes unissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2010 - 13:39

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 01:53

en ole

Ahkiolla olen laskenut alastulorinteen ja todella lujaa tulee sekin. Oma hyppyura oli minisuksitasoa.