Oletteko juoneet Peltohermannin viinejä, liköörejä tai muita?

Jos olette niin älkää viskatko pulloja automaattiin nimittäin
keräilijät maksavat tyhjistä pulloista jopa 1,5-2 euroa pullolta.
Pullot ovat erikoisen näköisiä. Peltohermannin tuotteita voi katsella
osoitteesta: www.peltohermanni.fi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2010 - 22:51

kerran taisi olla saamassani lahjakorissa Hermannin valkkaripullo,

ei muistaakseni tehnyt isompaa vaikutusta ja se tyhjä pullokin on jo ajautunut näköpiirini ulkopuolelle, niin meni taas pari ekua

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2010 - 23:16

Joskus 90-luvulla käytiin siellä ja ostettiin pari pulloa, joita sitten säilytettiin (tyhjänä) hyllyllä kauan, mutta nyt on hukka vienyt ne, tuli käytyä myös siellä viinitornissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 23:59

Minkä takia mä luin monta kertaa väärin, että Peltohormoni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 00:56

En oo ikinä kuullutkaan, mutta omatekeleitä on tullut naposteltua pullo jos toinenkin. Tuskin nuo sen väkevämpiä ovat? Nytkin on omatekoista mukissa, eikä mitään viininlitkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 06:22

Jeps, joo. Vuosia sitten oli joku virkistysmatka työkaverien kanssa ja kävimme siellä viinitornissa ja myymälässä. Viinit itsessään eivät herättäneet intohimoja sen kummemmin. Tuliaisiksi piti pari pulloa ostaa. Vähän aikaa säilyttelin pulloja, mutta sitten tuli vietyä lasinkeräykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 07:41

no voihan.... ilomantsis kyl oon käyny, mut nyt sit jos joskus sinnepäin ollaan menoos niin pitää kyl poiketa .. mut kait ne pitäis keräilijöille olla täysnäisiä nuo pullot, sais paremman hinnan .. ainakin veljeni , joka keräilee noit alkohooleja , niin hänellä ne pullot (onkin aika hienoja ) ovat täysnäisiä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 08:03

Olen käynyt Ilomantsissa ja Hermannin viinimyymälässä. Yhden sinisen pullon ostanutkin jotain viiniä. kaikki pullot tallessa koska keräilen sinisiä pulloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 10:50

Muistaakseni Peltohermannilla ja Valamolla on jokin yhteys eli jos Valamossa myytävät MARJAVIINIT ovat peltohermannin tuotetita,s illoin olen kyllä maistanut niitä tuotteita Valamon luostarissa. Joitain on Alkokin myynyt.
Ainoa paikka joka puhuu marjaviineistä on juuri Valamo, sillä viinihän valmistetaan rypäleistä ja marjoista tehtävä on marjaviiniä. Marjaviiniä ja rypäleviiniä ei voi asettaa samalle viivalle.
Marjaviinien valmistajat eivät ole saaneet myydä tuotteitaan suoraan tilalta, lieneekö laki muuttunut, en tiedä.
Työpaikalla sain joululahjana taannoin yhden pullon valkoista marjaviiniä, eihän se kovin kummoista ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 14:21

eipä ole tullut juotua taidanpa olla vähän liian nuori

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 19:09

En ole junonut mutta jos sellaista tulee joskus vastaan, pitääpä laittaa puteli talteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 20:26

Ei ole tullut juotua, kun en juo alkoholia muutenkaan mutta komean näköisiä pullojahan nuo oli.