Nyt kissa-aiheinen kysymys "Löytyykö teidän kissoistanne Sylvesterin...

...veroista sankaria. Nyt voi ihan hilpeästi kirjoittaa noista ovelista
kissoista. Kissahan on semmoinen että se kyllä osaa pyöritellä hoitajansa
kummallisella älyllään. Kissa muuten jotenkin tuntee kuka hänestä tykkää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2010 - 08:14

Vilmahan osaa "keskustella" ja siitä ois monta hyvää esimerkkiä, mutta ennen kuin pystyn selvittämään ne teidän pitäisi nähdä sillä selostukseen kuuluu käsimerkkejä sekä ilmeitä. Pari kertaa se on ilmaissut mielipiteensä minun kauneudenhoitopuuhiini. Laitoin savinaamion tässä päivänä muutamana ja Vilma tuli ulkoa sisälle. Se vilkaisi minua, karvat nousivat pystyyn ja Vilma sylkäisi. Niin, että se siitä kaunistautumisesta. Toisen kerran se ilmoitti sähinällä ettei pitänyt uudesta Lapin myssystäni. Vilmalla on tiettyjä kurahduksia ja ääniä joilla se ilmoittaa halunsa ulos tai kapinoi epämieluisasta ruuasta. Pakkasaamuina se ei millään lähtisi ulos pissille. Siinä sitten tehdään monta tarkkaan harkittua harhautusliikettä etten saisi sitä kiinni. Lopulta Vilma teeskentelee rättiväsynyttä ja koettaa heittäytyä maaten. Sen pelin voitan minä ja Vilman on vain mentävä ulos. Rappusilla se kyllä taas kommentoi ja nakkaa niskaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2010 - 22:19

no on ja kaksin kappalein viel .. 10 -0 mennään .. nyt viimeks nauratti , kun meidän punapää onni on makkari kiellossa ja käytetään siin ovessa sellaita ovi jarrua , joka pitää sen oven raollaan ja tulee sinne oven alle , sit ihmettelin, et mikä kumma tuol rapuissa rapisee, niin hän kuljetti sitä muovist oven stopparia rapusta alas , meinas varmaan mielessään, et ...tämän nyt kun piilotan ...ei nuo vanhukset voi laittaa ovee kiinni .. jos sen oven laittaa kiinni ilman sitä stopparii , niin sit hypitään niin kauan oven kahvaan , jot sinne makkariin päästään ja sekun on onnilta kiellettyä aluetta .. hän kun luulee, et mun sänky on hiekkalaatikko .. jot kun ei tapoja osata , niin ei makkariinkaan sit tulla nih.. kova laki täs talos.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 12:20

Kyllä näin on.Meillä on joka aamuinen rutiini sängyn petaaminen makuuhuoneessa,kissa odottaa sängyn vieressä koska on sänky pedattu et se voi päästä siihen lepäämään.No minä sanon sille et odota petaan sen niin sit pääset siihen.se odottaa ja kun sänky valmis niin silloin hyppää siihen kehräten.Sama juttu nyt ollut kuin Marjaanan kissalla et ei millään pakkasella ulos vaan pitää olla hiekka laatikko mihin tarpeensa tekee.Ja nyt on taas muutenkin varottava kun ilveksiä täällä nurkalla.niin laatikko on yöllä mihin tarpeensa tekevät.muutenkin vaistoavat että ulkona liikkuu jotain sellaista et sinne ei voi mennä.Mut pakkasten mentyä kissat tulivat ulkoa sisälle ja juoksivat tekemään silti suoraan laatikolle.Kyllä vähän huvittaa kun katsoo kissaa tulee ulkoa juoksee häntä suorana heti laatikkoon tarpeilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 19:36

Kun meillä oli kissoja, niiden suurta hupia oli tulla naukumaan jalkojen juureen aina silloin,kun emäntä tai isäntä puhui puhelimessa. Yleensä meteli yltyi sellaiseksi, ettei puhelimesta kuullut mitään. Ja jos puhelu uhkasi jatkua kaikesta huolimatta, toinen keksi hypätä puhelinpöydälle ja mennä puhelimen päälle jolloin puhelu viimeistään katskesi. Silloin elimme siis vielä pöytäpuhelinten aikaa ja kissojen ansiosta laskutkin pysyivät kohtuullisina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2010 - 22:29

yeah yeah sylve stalo on mun cat of the king eläime nimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 18:52

minun kissa osaa avata oven.