hei napsulaiset ! olettekos aloittaneet tänä vuonna , jonkin uuden harrastuksen ja minkä? vaiko jatkaneet sitä vanhaa ja tuttua ?

itse jatkan vesijumpaa ja terveeksi liikkumalla kurssia ..tuo kurssi on siitä niin kiva, kun siinä on kaiken laista liikuntaa , jopa tanssia .. :)

kategoria voi olla mikä vaan vaikka vain harrastusket , taide ym...

Avainsanat: uusi harrastus tai vanha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2010 - 14:14

Ajattelin laiskotella enemmän.
Kotona voisi tallissa rakennella jotain. Tai edes siivota paikat. Viimeiset vuodet ovat menneet niin, että naapurit jo kyselivät, että olenko muuttanut.

Kysyjän kommentti

toos loistava harastus ... ota vaan hieman keveymmen .. kyl sitä ehtii pienenmälläkin vaihteella .. nm.. kokemusta on.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2010 - 14:39

Jatkan samaaaaaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 14:40

Lenkkeily ja uimahalli edelleen kuvioissa.Oon kelannu, et joogaaman vois alkaa taas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2010 - 14:44

Samat vanhat kuviot, jotka pääsääntöisesti ovat näitä sisäharrastuksia. Lukeminen, ristikot, TV, netti. Kunhan kevät koittaa alkaa taas ulkoilu oikein kunnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 16:30

Karkinsyönti, aloin uudestaan vuoden tauon jälkeen :D Hauska harrastus onkin, ei välttämättä ihan terveellisin mahdollinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 16:44

Entiset kuviot mitä nyt vuorotyöläinen jaksaa ja ehtii. kevättä odottelen kovasti, että pääsen hyödyntämään Onnelaa, uutta kasvihuonettani. Vaellus kuuluu kuvioihin tänäkin vuonna ja no uutena saattaa alkaa se kullankaivuu Lapissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 17:07

skarppausta vanhaan harrastukseen, liityin paikallisen kameraseuran jäseneksi vuoden alusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.01.2010 - 17:40

Jatkan samaa kuin viime vuonnakin. Maanantaina piti aloittaa samaan liittyvä harrastus mutta tein niin kiivaasti iltaan asti noita töitäni että havahduin liian myöhään ja en enää ennättänytkään. Ehkä sitten syksyllä uusi yritys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 17:47

Uutta harrastusta ei ole. Liikuntaa ja lukemista jatkan entiseen malliin. Ennen joulua aloitin sukkien ja lapasten neulomisen ja sitä varmaan jatkan edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 18:16

Samoja harrastuksia meinaan jatkaa..kuntosali,uinti,vesijuoksu ja lenkkeily..ja mahdollisesti hiihto...käsitöitä voisi taas aloittaa tekemään,kun on jääny vähiin käsityöt..

UUsi harrastus on,kun aloin käymään kilpirauhasyhdistyksen kokoontumisessa...joka kuukauden ensimmäinen tiistai..liityin jäseneksi..