Joko olet kerännyt kaikki joulukoristeet pois näkyviltä?

Meillä on vielä ulkona jouluvalot ja kynttilälyhdyt, sisällä on kaikki jouluinen rekvisiitta kerätty pois.

Avainsanat: joulukoristeet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 20:43

ulkona on meilläkin...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 20:47

Ikkunoilla on vielä kynttelikköjä.
Lamppu kuulemma lämmittää paremmin kuin sähköpatteri, joten olkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 21:06

Tottahan toki.Vaikken taikauskonen olekkaan ni tuottaa huonoa onnea pitää joulukoristeita loppiaisen yli.Toivottavasti vastapäisest kerrostalost 2 immeistä ymmärtäs ottaa jouluvalot ikkunast pois huhtikuuhu mennes,et mie jaksasin herätä töihi.Nyt ei meinaa millää jaksaa herätä,ku on nii pimeetä.Pakko pitää vehoja kiinni,ku ärsyttää ne jouluvalot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 21:09

Yhdet sisävalot on vielä jäljellä,on niin kauniit,et tuikkikoot vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 21:49

Kaikki on ollut kaapissa jo uudestavuodesta lähtien!
Ei ehdi kyllästyä, kun korjaa ajoissa pois joulun koristeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 21:49

Sisästä olen ottanut kaikki joulujutut pois..mutta ulkona poltan vielä jäälyhdyissä kynttilöitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.01.2010 - 22:26

Ei ne olleet esilläkään, niin ei tarvinnut keräillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 22:34

ne mitä sisällä oli, ovat hävinneet jonnekkin,
pihapiirin jouluvalot ovat muuttuneet talvivaloiksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.01.2010 - 23:05

Tippa linssissä korjasin varmaan talteen viime viikonloppuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 08:59

Yhdellä ikkunalla on vielä kynttiläsarja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 10:07

Kyllä joulukoristeita meillä on vielä hiemän näkyvissä mutta ei niitä kovin paljoa ole ollutkaan.Täytyy koittaa ottaa ne vähitellen pois.Muuten voivat jäädä näkyviin ensi jouluun.Vaikka ei siihen enää ole edes vuotta jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 12:22

Sisältä kaikki joulukoristeet olemme jo keränneet pois. Ulkona on vielä kyntilälyhdyt ja jouluvalot.esillä. Ne riisumme ja pistämme säilöön ensi jouluun saakka todennäköiisesti tulevana viikonloppuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 14:48

Koristeita ei ollutkaan.Mielestäni valot ja kynttilät ei ole pelkästään joulua varten, vaan koko pimeäksi kaudeksi ja kynttilöitä voi poltella läpi vuoden tunnelman tuojina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 19:50

Lähti aikoja sitten, oli oikeastaan vaan ikkunan välissä joku joulumaa kehtoineen.
Parvekkeella on vielä valot mutta ne nyt ei varsinaisia jouluvaloja ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 21:50

Eihän toki.En raski .Meillä on Joulukuusikin kynttilöineen. Ikkunalla 20kpl ja kynttelikköjä.Ulkonaulkovaloja paljon .Pidän kauan kun on pimeetä.Antavat hyvää mieltä.Ovat kauniita valon lähteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 10:18

Kyllä, poistin näkyvistä jo viime vuoden puolella. Joulu menikin yllättävän nopeasti.