Mitä mieltä?Olen aamulla lähdössä Sastamalaan peurajahtiin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 20:20

peuranmetsästyssääntö noudattelee hirvemetsästyssääntöjä .
peuranmetsästys tapahtuu pääasiassa kyttäysjahtina – jonkin verran myös henkilö- ja koira-ajojahtina.

metsästysonnea!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 18:11

jos ammut jousella niin suurta kunnioitusta jos kiväärillä niin suurta häpeää saisit tuntea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 18:24

Jos mielipidettäni kysyt niin Ankkuri täällä on sitä meiltä että "elä mee" anna niiden peuraparkojen olla ihan rauhassa siellä metsässä ilman turhaa säikyttelyä ja lisästressiä - kovat on noilla olennoilla muutenkin ajat.

Vuokraa vaikka joku kiva dvd - taikka kaksi - romanttisia komedioita suosittelen - ja kaivaudu lämpimän totin ja suklaarasian kanssa vällyjen alle ehkäpä armas kainaloon ja kerro hänelle kuinka paljon välität.

Jösses - sepä vasta on ihan muuta kun mokoma pyssyjen kanssa tanassa metsässä elukoiden säikytteleminen.
Illalla sitten voit vaikka mennä happihyppelylle ja nauttia rauhassa kauniista huurteisista maisemista - mutta ilman niitä keihäitä ja pyssyjä - ihan "rauhan elkein":)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 18:30

Kyllä saa harventaa jos on luvallisia vielä kaatamatta.
Meittin mamman ruokintapaikalla käyvät vain pimeällä. Metsästäjät on ihmetelleet täällä että missä mahtaa peurat luurata? Ei ole paljastettu että ovat meidän suojeluksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 18:50

Saatpahan ainakin terveellistä liikuntaa.
Peuroilla ei ole tapana jäädä odottelemaan metsästäjää.
Jos teillä on koira, niin se saattaa herättää nukkuvan karhun ja saatte vähän jännitystäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 19:06

tuos on todella paha kyssäri, kun periaatteessa en hyväksi eläinten tappoja tollee , mut kun taas en kyl siittäkään tykkää , et viattomat ihmiset ja ne eläimetkin joutuvat uhreiksi , kun tiellä kohtaavat .. jot mietin nyt viel tätä kyssärii ..:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 19:06

jos siellä on kannan harvennustarvetta ja luvat kunnossa,
niin eipä siihen sitten sen kummempaa sanomista ole,
vaikkei metsästys oma harrastukseni olekkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 19:31

Ampukaa vain niitä peuroja älkää toisianne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 19:53

Tervetuloa vaan .Mihinpäin Sastamalaan? Olemme Mouhijärvellä. Susiakin täällä on .Pamauttakaa
vahingossa jos näkyy.Viime syksyllä,kun kävin tässä lähellä sienestämässä,löysin peuran sorkan.
Ilmeisesti susien hommia.Itse ammun eläimiä kameran kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 21:10

Peuraparat =( =( =(.Mitäs pahaa ne viattomat eläin ressukat on siule tehny,et pitää tappamaa mennä.Ite hyväksyn eläimen tappamisen vaa sillo ku eläin kärsii.Aatelkaapa metsästäjät miltä teistä tuntuis ku joku tulee teitä vainoomaa aseen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 21:29

Mee vaan ja muistele BAMBIA,joka kerran kun joku pikkupoloinen on tähtäimessä tai jousi jännittyy,sen suuret kosteankiiltävät silmät ja jännityksestä väräjävä kuono,joka liikkuu ja haistaa sun läsnäolon,bad huntingluck!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 22:47

Sastamalaan meno ihka jees, mut elä ammu:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.01.2010 - 22:55

Olen sitä mieltä että jos niitä on ihan haitaksi asti, niin harventakaa vain kantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 09:09

Lycka till jos kaikki luvat ovat kunnossa.

Lisätty: 14.01.2010 - 13:31

Sastamala on se epäilyttävä paikka....