Miiten pääsee kätevästi Heidelbergin seudulle, onko halpalentokenttiä tienoolla?

Avainsanat: heidelberg saksa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 18:13

Frankfurt-Hahnin lentokenttä on n. 130 km:n päässä.
Sinne lentää Ryanair Tampereelta.
Äkkiä katsottuna ensimmäisellä haulla menopaluun halvin hinta oli vajaat 70€.
Going Out
No Taxes
Depart:
Tampere 16:30
Arrive:
Frankfurt (Hahn) 18:00
1 x Adult 35.99 EUR

Fare: 35.99 EUR
Online Check-In: 5.00 EUR
Taxes / Fees: 0.00 EUR
Total Price: 40.99 EUR

Coming Back
No Taxes
Depart:
Frankfurt (Hahn) 12:30
Arrive:
Tampere 16:05
1 x Adult 18.99 EUR

Fare: 18.99 EUR
Online Check-In: 5.00 EUR
Taxes / Fees: 0.00 EUR
Total Price: 23.99 EUR

Mannheimin kenttä olisi lähempänä, mutta sinne ei taida kovin halpoja lentoja löytyä?

Lähteet:
Ryanair.com

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 18:36

Sorry sotkin Lunebergin nummiin Hampurin kupeeseen.
Minä olen niillä nummilla käynyt omalla autolla. Siellä näki pillipiiparien kaupungin samalla nummireissulla. Itä-Saksan rajan pinnassa ajoivat tankeilla kilpaa Nato ja Varsovanliitto toisella puolella rajaa. Siinä oli urheilujuhlan tuntua.
On tullut autoiltua siellä Manheimissä ja Heidelbergissä myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 23:00

HIH,jumppis sait mulle nostalgiset muistot mieleen;mä olen ollut piikomassa Lûneburger Heidella ja käynyt ihailemassa Lûneburgin kaupungin hansapiparkakkutaloja ja nupulakivikujia.Naton joukkojen äänet,yleensä laulaen kaikuivat nummen kanervikon läpi ja pienillä kyläteillä meni joukkojenkuljetusvaunuja ym.täynnä jenkkejä ja huutelivat meille suomalaisille!! jenkkisaksalla "hävyttömyyksiä" ja me huudettiin takasin suomeksi ;-) Hohhoijaa!!
Samoin olisin ehdottanut Frankfurt Hahnin kentsua ja Ryania.