Mitä fiiliksiä tietyt musiikkikappaleet sinussa herättää? Paljasta kappale ja muistosi?

Itselleni ko. kappale nostaa ihon "kananlihalle"
Muistoissani hurja - vapaa nuoruus ja Saksan moottoritiet - kesä...
Biisi oli juuri silloin juuri julkaistu ja hitti saksassa.

Parasta kaikessa näin kauan piti odottaa että elämä on juuri sitä mitä biisissä lauletaan:) Siis "I don`t need a friend anymore because I have one"

www.youtube.com/watch?v=teWFnLqjnuY

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 17:34

www.youtube.com/watch?v=o8tXuLTgqvg
tämä laulu on niin totta .. näin sateenkaaren ja sen juurellata löytyi kotimme kultainen .. pikku paratiisimme :) tätä ain joskus , kun hoilotan niin yleisönäni istuu punapää onni ja selkeesti on kanssain samaa mieltä.. hän kun ihan selvästi kuuntellee ja hymyilee...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 17:28

Tulee juuri Juicen Eesti, siellä on ollut hauskoja kommelluksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 17:30

Mamban Saa koskettaa -biisistä tulee aina mieleen ihana hetki, kun olin eroni jälkeen tavannut uuden miehen ja vietimme eka iltaa kaksistaan. Vaikka se suhde ei kauan kestänyt, tulee aina todella kiva fiilis tuota kappaletta kuunnellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 17:40

Kasevan strepteasenainen.Teini-ikäisinä"jengimme"pojat lauloivat sitä ja soittivat akustisilla kitaroilla.Nyyh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 18:22

www.youtube.com/watch?v=6NvntVb0Q_o
Siitä se hyä meininki alkaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 20:26

Ritva Oksasen "Tuli mies" - laulun sanat kertovat ihan omasta romanssistani, joka alkoi 1971 ja jatkuu yhä.
"Laiha poika lappalainen ... hän minut tanssiin vei - mikä meno, mikä lento. Tunsin olevani hento.
Hän lupasi reppuun pistää minut ja kantaa tunturiin..".
Omin jaloin joka kesä tämä entinen Hesan gimma yhä tunturiin nousee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.01.2010 - 21:27

Edelleenkin on tämän Petri Laaksosen Hyvää matkaa. Surullisia muistoja tuo, mutta silti koskettavin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 23:06

www.youtube.com/watch?v=mX_YeXWqtNA
Tosi harvoin kuulen ja mieleen tulvii Hgin disco-ajat,kun svengas kuin hirvi,hiki lensi ja oli tunnelmaa!!

Muitakin tietty,mutta tuo tuli ekana mieleen...samoja fiiliksiä kuin ankkurille,tulee mulle Thomas Ledinin Genom ett regnigt Europa...aijai samoin koko Queenin tuotanto merkkaa paljon,minkä taiteilijan maailma menettikään Freddie Mercuryssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 14:29

Kyllä Levottomat Tuulet aina saa sydämen sykkyrälle kun sen kuulen. Näen tyttäreni soittamassa sitä pianolla Valkoisessa Salissa pianokurssin esityksessä. Hän oli silloin 15-vuotias ja innostunut pianon soitosta. Ja taitava siinä! Mutta sitten sen jäi kun kuvaan tulivat pojat ja työ. Mutta että äiti oli ylpeä silloin ja on tietysti vieläkin!

Lähteet:
www.youtube.com/watch?v=Y6q79_0_bcw

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 22:41

Olavi Virran esittämänä "Tulisuudelma" , se soi moneen kertaan jokaisissa rusettiluistelussa joihin kerkesin osallistumaan,

( kun pidettiin ihan julkisesti tyttöä kädestä kiinni, se oli sellasta herkkää vaikka oli lapaset kädessä)