Kuka tietää mihinToni Halme menehtyi?

En pääse millään nettiin että saisin selville.

Lisätty: 11.01.2010 - 08:11

Hieman annoin väärin informaatiota. Nettiin pääsen mutta en saanut sivua auki.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 00:26

Ihmisissä on jotain pahasti vialla, kun kaikki negatiiviset asiat aina kiinnostavat ja halutaan kaivella ihmisten kohtaloita.

Lepää rauhassa, iso ja aito mies

Kysyjän kommentti

Kiitos. Saattaahan se tiedon haku olla välittämistäkin. Joidenkin ihmesten elämä luetaan myöhemmin lehdestä, toisten pysyy vain muistoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.01.2010 - 00:27

" Entinen kansanedustaja Tony Halme on kuollut. Halme löytyi Iltalehden mukaan kuolleena kotoaan viime yönä. Poliisi vahvisti Halmeen olevan kuollut, mutta vaikeni kuolinajasta ja -tavasta.

- Tapaukseen ei liity rikosta. Meillä on meneillään normaali kuolinsyyntutkinta, johon liittyvät tiedot ovat lain mukaan salaisia, perustelee rikosylikomisario Kari Tolvanen Iltalehdelle."

________

mitenkäs napsuttelet jos et nettiin pääse ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 03:58

lääkkeet,alkoholi ja huumeet eiköhän tuolla yhdistelmällä halme lähtenyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 05:57

voihan olla etttä hänellä oli "oikeakin"sairaskohtaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 07:50

Juuri kuulin uutisista, että olis tehnyt itsemurhan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 08:09

Jospa päätti päivänsä Costaricalla, kahvilla?

Lisätty: 11.01.2010 - 08:59

Jospa tämä Napsukin on Soneran alustalla?

Vika alkoi 11.1.2010 klo 00:00
Vika saatin korjattua 11.1.2010 klo 06:45
Vika koski kuluttaja- ja yrityskäyttäjiä.

Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa.

TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu

Lähteet:
www.sonera.fi/Asiakastuki/H%...tiedotteet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 09:54

Jos ei ole tietoa, ei silti ole vaikea arvata. Hän ajoi itsensä "nurkkaa" toilauksillaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 09:57

Suorapuheinen ja isänmaallinen Halme oli ristiriitainen henkilö, jota osa rakasti ja osa vihasi.
Rauha hänen muistolleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 10:19

Mariaanan vastaus on ilmeissti oikea.

Lisätty: 11.01.2010 - 15:01

HS:n nettiversiossa asia kerrottiin.. ..eli mitä oli tapahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 10:26

Minä luulen että ,huumeet sekä lääkkeet siinä sen vaikutuksen teki.Eikö hänellä jotain tämmöistä taustaa ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 10:53

Syytä en tiedä misi kuoli..mutta luulen huumeet,alkoholi ja lääkeet..oli Halmeen surma..
Noin 1v.takaperin piti olla tyttären työpaikaalla esiinymässä..kun tuli paikalle,oli silmät ihan mustana ja kasvot turvonneena...ja pää ihn sekaisin..eli ei pysynyt esiintymää..laulamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 11:04

Laiton harrastus koitui kohtaloksi
Maanantai 11.1.2010 klo 08.28

Lue myös
Ystävä löysi Tony Halmeen kuolleena
Halmeen viimeinen haastattelu: "Elän niillä palikoilla, jotka ovat jäljellä"
- Koskaan en ole aseilla vahingoittanut muita, Tony Halme vähätteli laittomia harrastuksiaan haastatellessani häntä viime lokakuussa huumerattijuopumuksen ja asetakavarikon yhteydessä.

Kesällä 2003 hän oli ampunut asunnossa laittomalla järeällä pistoolillaan. Lokakuussa 2009 toinen laiton järeä pistooli ja toistasataa patruunaa löytyivät hänen kotoaan tehdyssä kotietsinnässä.

Poliisi oli takavarikoinut aseen ja patruunat aivan kuten edelliselläkin kerralla. Viranomaistoimet onnistuivat kuitenkin riisumaan miehen aseista vain hetkeksi.

Suomessa arvellaan olevan kymmeniä tuhansia laittomia aseita. Halme oli jälleen kerran onnistunut saamaan käsiinsä yhden niistä.

Nytkään hän ei vahingoittanut sillä fyysisesti muita kuin itseään. Lopullisesti.

Lähteet:
iltalehti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 11:42

Ihan ensin tuli mieleen että varmastikin oman käden kautta ja niinhän se olikin.
Ruumiin vierestä löytyi laiton pistooli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 11:51

Rauha hänen muistolleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 11:51

Eiköhän tuo ollut oman käden oikeus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 13:18

Ups,taas sain Napsusta uutta infoa,meinasin vastata että kuolemansyyntutkinta kesken,mutta IP-lehdet tietää kaiken.Lepää rauhassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 16:11

Elämään, siihenhän täällä kuollaan ihan jokainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 20:25

veikkaan että ampu ittensä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2010 - 10:49

itse asiassa ei vois vähempää kiinnostaa.