Tämän vuoden äänestys kesken,mutta kuka olisis viime vuoden Miss/Mister Napsu?Sata%sen vakavalla naamalla(pokeri)...vakavia ja

järkeviä ehdotuksia vastaanotetaan alkaen 10.01.2010 klo 15.00

Lisätty: 11.01.2010 - 13:20

Kiitos Ida järkevästä mielipiteestä;Valperi on upea persoona!!

Avainsanat: 2009 miss/mister napsu äänestys julistetaan alkavaksi nyt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 15:07

Kissaäiti! Mää äänestän vain kauniita. Eix se oo missikisojen tarkotus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 15:46

kyl se on noi punapää onni ja viirukas otto .. samat kun viimevuonnakin oisin äänestänyt ...ja tulevinakin vuosina äänestän naama peruslukemilla sitruunaa syöden, jot ois oikein hapan naamataulu äänestykses.. :))

Lisätty: 10.01.2010 - 18:01

sit kyl lisään viel idan , kun hänellä on niin fiini rippimekkokin... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 16:01

Mister napsu "Timppa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 17:34

Minä äänestän myös Timppaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 17:40

Mister Napsuksi jumppis joka saa lisäpisteitä veikeistä kettuprofiili kuvista:) tasapistein herrakerhossa voisi mennä miumaumikko koska osaa tehdä aikas hyviä kysymyksiä. Miss Napsu on ilman muuta liisukka.
- vaikka kaikki Napsulaiset on täällä todella mukavia olentoja:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.01.2010 - 18:45

Miss Napsuksi sopisi ciby, on niin kiltti ja iloinen luonne
Mister Napsu on sitten valperi, niin herrasmies

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 19:03

Miss Napsu Kissaäiti..on joustavat muodot.... laaksoa ja kukkulaa...ja vielä niin söpö profiilikuva..

Mister Napsu on Munkki... on todella mukava kaveri...tiedän kun kävi meillä kahvilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 21:20

Minä kun arvostan järjen kauneutta, niin viime vuoden Herra Napsuksi äänestän Vähäviisasta, jonka vastaukset aina olivat hyviä ja harkittuja.
Hän on kyllä ollut viime ajat ihmeen pimennossa. Alkuvuodesta oli tosi timmissä kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.01.2010 - 23:37

Misteriksi Valperi ja Missiksi PateT ehdottomasti. Uskomattoman upean näköisiä kumpikin heimoissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 13:05

Tämäkin ketju osoittaa vaan sen että parhaana pidetään omaa kaveria tai sellaista joka kopioi lähes joka vastauksensa wikipediasta. Jättäkää tuollaiset kokonaan pois ja valitkaa oikeasti paras, sellaista ei ole vielä edes mainittu tässä ketjussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 16:38

Ciby Miss ja PateT Mister.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 22:18

PateT on miss, eikä mister, anteeksi vain. ! Minusta SSatu voisi olla missi. Missit ovat yleensä sellaisia nuoremmanpuoleisia neitoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 16:54

Äänestyksessä pitäisi tietysti noudattaa äänestyssalaisuutta jottei edellisen mielipide vaikuta omaan. Sehän voi vaikuttaa positiivisesti tai negatiivisesti, mutta jollain lailla se vaikuttaa aina. Parasta on vaikea, ellei mahdoton valita sillä ei täällä ole ketään sellaista jolla olisi aina oikea ja paras vastaus. Helpompi olisi valita vaikka viisi hyvää vastaajaa. On totta että jollain foorumeilla valitaan "vuoden foorumilainen", mutta ei mitään vuoden Paronia tai Paronitarta ihan jo sen takia että kaikkien sukupuolta on mahdotonta tietää - kertoo nyt sitten profiilissaan mitä hyvänsä...