Mitä sanoisitte jos omistaisitte 123 kissaa?TV 1 :ssä ohjelma menossa tästä juuri. minä varmaan tulisin hulluksi.Minulle riittää

nää meidän 2 kissaa.

Avainsanat: jos teillä olis 123 kissaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 15:48

aikas väsynyt olikin se toinen nainen niihin kissoihin , et kyl meillekin nuo kaks riittää oikke mainiosti...

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle.joo olen kanssasi samaa mieltä et 2 riittä kyllä hyin niistä on seuraa myös toisilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 13:30

Jos asuis kartanossa voiskin olla 123 kissaa ja aika monta suurta koiraa,olis se onnea,voisin sanoa unelma mun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 13:38

Mie sanoisin,et voi kauhia sentään.Katsoin tuon kyseisen ohjelman ja sääliksi kävi nämä naiset,yksikin näistä naisista oli aivan lopussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 14:21

jos omistaisin kissalan, olisi asia aivan eri,
mutta jos samassa huushollissa pitäisi asua ja olla noin monen kissan kanssa, kiitos ei.
tykkään kissoista ja koirista, mutta liika on liikaa.
en ole katsonut ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 15:26

ampuisin 122 kissaa ja loput pitäisin hengissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 15:29

En katsonut, mutta tuollainen määrä voi jo mennä rääkkäyksen puolelle. Miten ne muka ehtii kaikki hoitamaan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 18:25

Tää oli uusinta.Oon nähny kyseisen ohjelman.Hyvää nää naiset tarkotti, mut kissat kärsi ja naiset itse kärsi.Liika on liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.01.2010 - 18:53

Järki se täytyy olla eläinten pidossakin. Minulle riittää tuo yksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 20:23

Eihän sellaisesta kissamäärästä pysty pitämään huolta..En katsonut ohjelmaa..mutta on tallennettuna...katson sen jonakin päivänä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.01.2010 - 23:31

Alkaa jo tuntumaan eläinrääkkäykseltä. Yksi tai kaksi olisi ihan sopiva lukumäärä lemmikeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 15:02

Tuskinpa niin hulluksi on vaaraa tulla, ei ole edes yhtä kissaa, josta kanta alkaisi paisua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 16:28

Kaveri kuului aikoinaan Kodittomat kissat ry. jäseniin ja välillä sillä oli kymmenenkin kissaa talossa ja pihalla olevassa aitauksessa. Ärhäköiden yksilöiden kanssa oli kyllä suuria ongelmia, kissa on kuitenkin useimmiten sellainen lonely rider joten liika on liikaa vaikka omaa tilaa olisikin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 21:54

Jos saisin lottopotin.Mani mani sitä tarvittaisiin.....Ihaniahan kissat hoidettuina on.Maatilalle.....