Sää siellä. sää täällä, nyt -19° huomenna sään pitäisi olla-4°

No johan helpottaa muutamaksi päiväksi huomisen jälkeen,
sitten rupeaa uudestaa pakkanen kiristymää.
-Näillä näkymin huomenna on hyvä ulkoiluilma.
Napsun säätiedotus näin lupaa ,että kiitos kun meillä on täällä
tuo paikallissää yhteys.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2010 - 01:17

-5 Turussa ja taivaalta tulee hilettä. Mitä kaunein ilma, käyn huomenna valokuvaamassa.

Kysyjän kommentti

Hieno juttu, tämä talvi on ollut oikein luontokuvaajien
paratiisi. Kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 12:44

Perä-Lapissa neljä lämpöastetta!
Peltikatto luonut itsestään lunta koko aamupäivän; tulin juuri ulkoa putsaamasta rapun ja autotallin edustaa. Jollei katolta tippuneita lumia poista hyvän sään aikana, ne pakkasen palattua jäätyvät kulkua haittaaviksi harjanteiksi.
Hiihtolenkki jää tänään tekemättä.

Säästä puhuminen ei täällä ole mitään small talkia, vaan tärkeästä asiasta puhumista.
Säät ja kelit vaikuttavat suoraan elämiseen ja olemiseen näissä arktisissa oloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 12:51

Lappeenrannassa pakkasta- 17,mutta huomenna jo pitäisi lauhtua.Lumisateita lähiaikona ei luvassa,onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 12:57

Helsinki tänä aamuna 10n aikoihin -17°,mutta näköjäs Kuusamossa lauhtunut huomattavasti viime lukemista,kovin on vaihtelevaista,mutta normaalia,silti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 13:12

varsinais- suomes -8 jos nyt muistan oikein...katsoin niin hätäsesti ..mut jotain tonne päin...eikä aurinkoakaan näy tänäänkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 13:14

No semmonen 23,4 PLUSSAA ! Auringossa ei jaksa olla, koska ei tuule juuri lainkaan. Että sellaista keliä täällä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 15:24

Ja täällä -17.3C.
Aika tarkasti 40 asteen heitto hurjatan lukemiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 15:31

kauhavalla -8c, tuuli light

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.01.2010 - 23:24

Sää täällä paukuttaa pakkasta 16 astetta miinuksen puolella. Huomenna sää on mitä todennäköisin.