Teetkö usein raasteita?

Mie en tee usein,mutta nyt sain hyviä porkkanoita ja teen raastetta niistä.

Avainsanat: porkkana raaste

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 12:28

Kyllä joskus tulee tehtyä.Hyvä kissaäiti tästä sainkin ajatuksen jun kauppaan menen niin porkkanoita ostan ja raasteen niistä teen. On hyvää muuten vaihteeksi.Kun on jo aikaa siitä milloin viimeksi raastetta tein.

Kysyjän kommentti

Porkkanaraaste on hyvää,jos on makeita ja mehukkaita porkkanoita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 12:41

En tee raasteita, syön juurekset aitoina jopa punajuuretkin menee
ilman keittämistä. Juurekset on hyvää hampaille myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 12:59

Tosi harvoin tulee raastettua,kovin kuivaa raastetta tulee muovipussiporkkanoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 15:13

Porkkanat oli 0.29e/kg niin tulihan niitä ostettua. Porkkanaraaste pelkästään tai muutama lusikallinen puolukoita joukkoon niin on hyvä lisä useimpaan ruokaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 15:33

Hyvin usein porkkanoista ja kaalista. Lantusta tai nauriista harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 16:02

Silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 17:33

Aika harvoin, yleensä porkkanaraastetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 19:24

Ihan liian harvoin tulee tehtyä..Aikanaan tein syksyllä porkkanaraastetta ison satsin,ja laitoin pakkaseen kerta-annos rasiohin...oli tosi mehevää,kun otti pakkasesta...
Nyt vaan joten unohtunnu syksyisin koko raaste homma..voi harmi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.01.2010 - 23:23

Kerran kahteen vuoteen. Mutta kuinka ollakaan, satuin tekemään joulukuussa juuri porkkanaraastetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 01:16

Juustoraastetta pastan kanssa ja porkkanaraastetta porkkanalettuihin. Guacamolen tapaiseen raastoin kurkkua. Raasteet on aika old school