Saako Nokia 7100 supernova puhelimeen vaihdettua muistikortin?

Saako Nokia 7100 supernova puhelimeen vaihdettua muistikortin, kun sain sellasen joululahjaksi.

Avainsanat: nokia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 15:46

Piti oikein tarkistaa voiko sellaista puhelinta edes olla markkinoilla jossa ei ole oikeastaan mitään muistia (4mb) eikä muistikorttipaikkaa, mutta kyllä näin on. Puhelinta mainostetaan musiikkipuhelimena mutta sen muistiin mahtuu ainoastaan kaksi kappaletta. Ei pysty ymmärtämään mille käyttäjäryhmälle tuollainen puhelin on oikein suunnattu.

Tosin www.pixmania.com/fi/fi/17730...ninen.html kertoo omilla nettisivuillaan että puhelimessa olisi sisäinen muisti 30mb (siis tilaa noin 15:sta musiikkikappaleelle) ja sen lisäksi myös SD-muistikortipaikka. Tässä puhelimessa ei kuitenkaan ole suomenkielistä valikkoa, joten asia on ilmeisesti tulkittava niin että puhelimesta on kaksi eri versiota. Se mitä pääsääntöisesti myydään suomessa ei tue muistikorttia eikä myöskään sisällä omaa muistia juuri lainkaan ja sitten on tämä vientiversio jossa on muistia hieman paremmin jo valmiina sekä myös tuki sd-muistikortille.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 12:07

eipä tuossa supernovassa näyttäisi olevan muistikortin paikkaa

"Muisti : 4 Mt vapaata sisäistä dynaamista muistia "

www.nokia.fi/tuotteet/kaikki...oteseloste

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 01:15

Mun käyttökänny on 7100 Supernova. Käyttöohje on jossakin hyvässä jemmassa eikä tässä kyllä näkösällä ole mitään muistikortin paikkaa. Ainoa mahdollinen paikka on akun alla oleva valkoinen pieni juttu, mutten lähtisi sitä repimään irti tarkistamatta käyttöohjeesta, että onko siinä ylipäätään muistikorttia.
Kyseessä on sadan euron peruskännykkä, joten ei se mihin tahansa taikatemppuihin kykene.