Kaveri sanoi,että hällä on elisan laajakaista ja siinä mokkula.Ei ole mahdollista!Tiedätkö miksi?

Lisätty: 09.01.2010 - 18:44

Joskus pitäisi jättää kysymättä..;==).Yritin vain hakea sitä kun DNA:lla on kuulemma yksinoikeus käyttää sanaa MOKKULA ja toisten pitää käyttää sanaa NETTITIKKU?Näin jostain luin mutta luinko sitten väärin?Mene ja tiedä...........

Avainsanat: mokkula on mokkula...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2010 - 13:11

Kielitoimisto on suosittanut mokkulaa yleisnimikkeeksi nettitikulle.
Jotkut eivät pidä mokkulayhteyttä kunnon laajakaistana, etenkään warettajat.
Uskoisin kuitenkin, että kenellekään ei enää pitäisi olla epäselvää, mistä on kysymys, kun puhutaan mokkulasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2010 - 12:56

En kyllä nyt tiedä,miksi ei mokkulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 12:57

mokkula on dna:aan omistama nimike ei elisan elisalla on nettitikku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 16:54

Eipä kai laajakaistaa saa tuohon mokkulaan laitettua, kun se nettiyhteys tulee puhelimen sim-kortilta silloin kun on mokkula (eli kortti on mokkulan sisällä)...Elisan normaali puhelinliittymällä kyllä toimii mokkulakin. Huh.

Lisätty: 09.01.2010 - 16:56

Enpä tiedäkkään sittenkään, menee itekkin ihan sekasin noissa. Mobiililaajakaistan kyllä saa siihen sittenkin.

Lisätty: 09.01.2010 - 16:56

Se kaveri varmaankin tarkotti, että sillä on Elisan puhelinliittymä+mokkula.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.01.2010 - 20:52

Tulipa taas uutta tietoa, minusta kaikki ne ovat olleet mokkuloita. Minullakin on mukkula vaikkei siis sittenkään ole.