Hei kissanapsut.Pitääkö kissasi harjaamisesta?

Meidän Onni pyörii kuin väkkärä,kun sitä alkaa harjaamaan.

Avainsanat: harjaus hyväksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2010 - 14:58

Siinä kun soffalla vieressä ovat ja heittii ensin silittelee ja alkaa kissanharjalla harjailee, nii kylhän nuo tykkäävät molemmat, Sepe ja Mini;) Kunhan ite aina muistais mihin sen harjan on viimeks laittanu;)

Kysyjän kommentti

En oikein ole päässyt perille tykkääkö Onni harjaamisesta,kun se pyörii kuin väkkärä harjattaessa.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2010 - 12:45

Pirskatti tykkäsi metallikammasta ja tulinun luo esittelemään itteesä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 12:47

Tytön Jasseri taas muilattaa käpälällä tosi lujasti ja silloin ei ole kynnet sisällä....Eli ei tykkää ollenkaan vaikka on aikamoisen pitkä turkki kun äitinsä on norjalainen metsäkissa(isä ei ole ilmoittautunut).Rastaa tuppaa olla peräpäässä mutta tykkää kyllä kylpeä lämpimässä vedessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 13:03

ei ole kissaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.01.2010 - 14:25

Ei muuten pidä, mutta harjakin on niin onneton, etten pitäisi minäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 15:33

Vilma ei välttämättä aina siitä tykkää...keväällä kierretään pihassa ympyrää, Vilma edellä ja minä harjan kanssa perässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 19:56

Ei tykkää yhtään. Katsoo minua tosi pahalla silmällä, kun näkee harjan.Saan nopeasti vähän kerrallaan harjattua, mutta meteli siitä syntyy.Etutassu on lyöntiasennossa heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 21:55

Kissa mikä meillä viimex oli tykkäs harjaamisesta.Se ei oikein tienny mitenpäin ois ollu, kun nautti niin kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 01:26

Ei Iines oikein tykkää kampaamisesta. Se täytyy tavallaan huijata siihen. Tietyt paikat takkuuntuvat ja niitä mä harjailen, mutta muuten hänen turkkinsa on oikein kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 13:56

Mun Tarmo-vainaa tykkäs niin paljon harjamaisesta,että kääriytyi käsivarren ympärille ja puri käsivartta ja takatassut tramppas hurjaa vauhtia,joskus hiukan raastettua käsivartta tuloksena mulla,mutta musta karva kiilsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 16:33

Kyllä Ville on tottunut kampaamisee. Ville on 3v.tta ja on tottunut siihen .Jos joskus jää päivä väliin se näyttää että on itse vaikea tätä siivota.Villellä on pitkä mustan harmaa turkki jossa valkoinen komia kaulus. Lyhytturkkiset toiset eivät ole tottuneet. Kun niitä en ole kammannut.Ne on heti arempiakin.