Minkälainen taso terv.kesk.kun peruskoulupohjalta voi vuoden toimia"lääkärinä"?

Pitäisiköhän kysellä TYKS:istä ylilääkärin paikkaa...

Lisätty: 08.01.2010 - 22:45

Niin,kahdesti lääketieteelliseen hakenut VÄÄRENNETYILLÄ papereilla......;-(

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 22:32

tai paremminkin tämä kertoo mikä on lääkäreiden taso monessa tk ssa, maalaijärjellä pärjää paremmin:) Olen usein todennut, ett'ä hepposissa käsissä on ihmisten henki kun noita opikselijoita palkataan. Ei taida ne olla sev siisäämpia kuin tämä "harrastelijakaan"

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 22:30

No jos kahdesti on lääketieteelliseen hakenut, niin on siinä jo aika paljon tullut luettua.

Lisätty: 09.01.2010 - 02:47

Oli päässyt työpaikkaan väärennetyillä papereilla ww.verkkouutiset.fi/index.ph...p;Itemid=4

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 22:45

Niin, tai voisi taas ajatella, että on muuten korkea taso meidän peruskouluilla!!! Peruskoulu kunniaan!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 22:59

Olen arnikan kanssa samaa mieltä asiasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 23:07

no siis se "terveyskeskus" han on aika arvauskeskus enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 01:02

Sen kun haet TYKSiin jos luulet pääseväsi enää!???
Ei tuo polliisisetä uutisissa kertonut että lääketieteelliseen hakiessa olisi ollut väärennetyt paperit. Naurahti vain kun ei päässyt parilla yrittämällä niin lähti praktiseeraamaan omin päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 08:35

Kun terv.keskuksiin ei ole päteviä hakioita niin sinne kelpaa jokainen taatelin tallaaja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 09:03

kylläpä sitä monesti joutuu ihmettelemään lääkärin ammattitaitoa, vaikka olisi kuinka koulunsa käynyt.
virheellinen diagnoosi voi olla koko elämän riesa potilaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.01.2010 - 09:48

Kyllä on opiskelijoilla nykyisin helppoa. Lääkäriksi vaan suoraan peruskoulun penkiltä. Taso lienee korkea, kun yhtään potilasta ei ole kuollut hänen käsiinsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 12:20

Meillä sanotaan terveyskeskusta arvauskeskukseksi,tästä sanonnasta selviää myös lääkäreiden taso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.01.2010 - 19:34

Erittäin harvoinhan tuollaista tapahtuu. Mutta jos osaa niin hyvin asiansa kuin tämä vt. niin eihän silloin mitään hätää ole. Onko sitten paperit taskussa vai ei. Osaa ne oppineetkin hutiloida pahan kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 10:26

Valelääkäri oli kyllä ylioppilas koska oli pyrkinyt pari kertaa lääkikseen, ei kait pääsykokeisiinkaan pääse peruskoulupohjalta sentään. On ollut aikamoinen "manipuloija".
Peruslääketieteen opinnot kestävät 7 v ja siihen erikoistuminen päälle. Neljän opintovuoden jälkeen on mahdollisuus hakea töitä mutta työt ovat kyllä kokeneen ohjauksessa. Tuo tapaus on aika harvinainen. Venäläisiä lääkäreitä on Suomessa paljastunut useampi eli on ollut väärennetyt lopputodistukset, niitä saa kuulemma Venäjällä ostaa. Ainakin 2 kiinnijäänyttä valelääkäriä, venäläistä, muistan tulleen ilmi viime aikoina. Mistä tuo nyt puheena ollut on saanut SV-tunnuksen, se on ihme?