Pipsa, missään nimessä en noin raskaasti ajattele analysoivani kuvien perusteella napsulaisia, vaikka jokainen kuva kertoo todella

Lisätty: 08.01.2010 - 19:47

.........ajatuksia ihmisestä!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 21:46

mun kuvastani voi vetää ihan rauhassa johtopäätöksiä, olen just sellainen muuten paitsi ulkonäöltä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 20:51

auts, minulla tais sitten olla melan kolinaa!!!!!

Analysointi on kuitenkin analysointia ja senkin vois siis tehdä kevyin mielin!!! Sorry, ymmärsin analysoinnin taaaaas väärin. Light-version, pls.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 20:52

Tuosta tulikin mieleeni, että ei ole tullut vaihdettua kuvaa kuin kerran.
Tämä Rodoksen peura oli ensimmäinen neutraali, mikä tuli vastaan. Svengaa kuin peura? Ehkä se todella kuvaa minua?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 20:57

Entäpä täällä...wuh hah..hah..hah..haaaaaa........"Olen mursu"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 20:59

Vahingossa ainakin tuli minun kuva.En osaa latailla ja siirrellä mitään.... :-(. Eli tuo mikä lie auringon nousu tai lasku ei markkeeraa mitään...

Lisätty: 08.01.2010 - 21:04

Heh..mistähän tuo"markkeeraus" tuli tuohon kun en tiedä edes mitä tarkoittaa?Googletin ja siellä puhuttiin jotain koirien markkeeraamisesta....;-) Ei suomen keeli ihan hallussa mutta kai näistä suurin piirtein selvän saa minun höpinöistä.......?Vaan taidatpa tehdä sitä tutkimustyötäsi....;O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 21:52

Onko sillä väliä, vaikka iät ajat sama kuva olisikin, jos se itseä miellyttää, saa se miellyttää muitakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.01.2010 - 22:09

Mainitsinkin jo varsinaiseen kysymykseesi, että ei yksi kuva paljoa voi kertoa kenestäkään. Esim. kissan kuvia täällä on monta. Pidät ilmeisesti kaikkia kissaprofiilin omaavia samanlaisina. Mutta takaan, että emme ole toistemme kaltaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 23:42

Minulla se on tavaramerkki jota en vaihda

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 09:22

just vaihdoin takas tämän jo olleen kuvan ja siin ovat meitin lapset tällä hetkellä jotka asuvat kotona...onni punapää vaan tuos kuvas oli vielä vauvana ...mut mitäs sit minust muuteen saat ajatuksii ...oisin kyl utelias kuulemaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.01.2010 - 19:29

Vihreä kolttuni on herättänyt täällä hilpeyttä joten sitä en vaihda. Kyllähän joku jo uutta mekkokangasta lupaili, mutta kun ei ole kuulunut, niin pidän vielä tuota perintöretonkiani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 14:22

Mullakin on ollut sama kuva alusta lähtien;aika jäyhä,mutta luonnossa olen vähempi.Kerran vaihdoin,mutta paluupostissa tuli viesti et vanha kuva takas,mua ei tunne uudesta.Analyysiä odotellen ;-)