mikähän vois olla lomani luokitus ?

kun sanotaan , et on A luokan matka jos lähtee ilman puolisoo .. niin jos ... lähden matkalle ja seurueeseni kuuluu tytär hänen mies ja mummin kullat 2kpl , 2 veljeäni perheineen ja sisko ukkokultansa kansa .... oiskos tämä sit vaix lähdenkin ilman puolisoa A vaikö Ö luokkaa , kun kuitenkin on melkein
kaik läheiset mukana ... vaikea kyssäri , mut napsulaiset kyl osaa vastata ;))

Avainsanat: matkan luokistus ..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 22:20

Se on kyllä AAAA+ matka mistä varmalla tulet nauttimaan...voihan..kun ihan kateeks käy...pääsispä joskus tuollaselll.... reissulle..olisi ihanaa...kaikki rakkat mukana..paitsi aviomies puuttuu..älä sure sitä ootte...ollet niin pitkään yhdessä..nauti elämästä..näiden nuorempien kanssa,kun on tilaisuus...
Hulvattoman hauskaa lomaa teille...

Kysyjän kommentti

jeps juu ...sit joskus vast ..onneks ei viel kiirus...ol eros kultsistakaan ja noist karvaturvist...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 16:11

Et sinä matkalle lähtisikään, ellet haluaisi, joten sanoisin luokituksen olevan parasta A-ryhmää.
Sopivasti seuraa halutessasi, mutta mikään ei silti estä liikkumasta yksinkin, jos haluat.
"Tietotoimistoa" on matkassa sen verran, että täytyy muistaa olla kiltisti, mutta sitä minä en toki epäile, ettet olisi, vaikka menisit ihka yksin.
Hyvää matkaa, minne sitten ikinä menettekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.01.2010 - 16:47

Johan tuossa loppuu aakkoset tuolla sakilla. Sanoisin että matkasi luokitus on Luxus - ei sen vähempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.01.2010 - 17:48

Se riippuu paljolti siitä mitä lomaltasi odotat. Mutta sanon omana mielipiteenäni että se olisi täysi iso A jos mieskin olisi mukana. Nyt kun se mies puuttuu, niin olisiko A miinus, tai miinus A.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 18:00

--A, olisin sitä mieltä, mutta luokassaan luxusta kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 18:46

B plus. No oikeesti, tuo kuulostaa tosi hienolta reissulta!
Ja.... Eiköhän se oo just niin monen tähden reissu kuin ite haluaa. Toisten luokitukset ja arvostelut eivät varmasti vaikuta mitenkään!!! Hauskaa reissua sinulle ja läheisillesi!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 19:14

Kyllä se on A+