Huomenta napsuttelijat. Mikä on perjantai-fiilis? Pakkanen vaan meinaa täällä päin hyydyttää jo veretkin suonissa.

Avainsanat: hyvää viikonloppua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 08:55

Kyllä tuo turkki lämmittää mutta "vainu" meinaa mennä nokasta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2010 - 08:12

Huomenta.
Meillä on lämmin -- ainakin täällä sisällä.

Lisätty: 08.01.2010 - 12:49

- 19 , mutta tuli kävellessä ihan kuuma, hullua, eikö vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 08:22

Kylymä on ulukona sekä sisällä. Tämä meijän 50-luvun rossipohojatalo ei oo lämmin! Vaatetta saa olla rutkasti päällä ja lämpöpuhallin päällä tuntitolokulla. Hyvvää ja lämmintä viikonloppua!

Lisätty: 08.01.2010 - 10:15

Kokkolassa -27.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 08:32

Kyllä pakkanen todella hyydyttää. Huomaan että on hankalaa jo kauppareissulle meno saatikka ulkoilu kun vaatteita pitää pukea mahdottomasti päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 09:08

Sää: Seinäjoki
-31 °C
Tällä hetkellä: Selkeää
Kosteus: 59 %

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 09:17

Ei itseasiassa tuntunut aamulla kovin kylmältä vaikka asteita yli 10, olisko ollut 14. Kun ei tulle tai käy viima,silloin pärhää.
Viikonloppuna kuuleman mukaan lauhtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 09:21

huomentaa vaan kaikillee kuin sinulkii....juu tääl vaan -18 mut tuo merivesi ja tuuli on jäätävää ....no mul tos tollane liikunta laite jota voiskin aloittaa käyttämään, muut ...mihin se aika katoo ...seli seli selityksii...ukkokulta jo kysyi , et montax kertaa sitä olen käyttänyt niin seli seli kootut selitykset , jot se nyt tos pysyis eikä vintillä, niin uskailtaiskos sitä täst kooht aloittaa liikunta...miettii ja pohtii huh rankkaa jo ajatuskin...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 09:34

-20 astetta ja kyllä se vähän viileeltä tuntuu.... eilen oli pahempi kun oli se viima...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 09:56

Huomenta vaan,
Helsinki Kaisaniemi Lämpötila -16,4 °C
aamulenkillä tuohon ei enää kummemmin huomiota kiinittänyt,
on taas näköjään jo tottunut noihin 'vanhanaikaisiin' talvilämpötiloihin

fiiliksissä ei mitään vikaa, varsinkaan perjantaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 10:28

Pakkasta täällä jämsänkoskella myös vielä 20 astetta,että kylmää on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 10:54

Hei Napsulaiset!

Kamalan kylmä ilma, mutta silti löytyy perjantai fiilistä. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.01.2010 - 12:06

Fiilis muuten hyvä, mutta kauppaan ei tarkene lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 13:43

Hyvää päivää Marjaana.Lappeenrannassa -17,onneksi ei tänään sada lunta,en muista milloin olisi ollut tälläiset kinokset,kun nyt on.Mihinkään ei viitsi lähteä ja olen vähän alakuloinenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.01.2010 - 16:34

Tässä vaiheessa on sanottava sinulle iltaa. Ihan kuin alkaisi jo tottua tuohon että nenänpää on heti huurussa kun ulos menee, ja sisälle tultua saa sitä luututa alvariinsa. Kohta alkavaa (toivottavasti) puh.toivekonserttia tässä odotellaan taas suurella mielenkiinnolla. Siinähän se ilta vierähtääkin mukavasti musiikkia kuunnellen ja napsussa naputellen.
Hyvää viikonloppua sinullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 19:47

Kylmät on fiilikset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 21:30

Kello päräytti aamulla ylös...kesken makeitten unien...Heti aamusta piti lähteä klo 7.15 oottamaan palvelu-liikenteen autoa...mikä oli 15min. myöhässä...silloin alkoi paleltamaan.Oli vaan työt tehtävä mitä oli vanhuksille luvannu..Päivä meni hyvin..olin jo kumminkin puolenpäivän maissa kotona...
Kotiin päästyäni laitoin olohuoneen takkaan tulet..mistä tuli ihana lämpö..
Söin ja lepäsin hetken aikaa...sitten soitti tyttäreni..lähdenkö hänen kanssa shoppailemaan..ja teitysti kiltti äiti lupaa lähteä mukaan..ei kyllä paljon mitään ostettavaa löytynny..tytär sanoi minulle..hyvä että rahat säästyi...
Oli ilta kun tulimme reissusta..eli päivä loppui kesken..kun nyt vasta ennätän koneelle..
Pakkanen paukkuu nurkissa..ei se mitään..kun on tupa lämmin,missä viettää viikonloppua..