Tuleeko teille koskaan sellaisia päiviä??Ei kiinnosta mikään,,

Päivä senkun kuluu eikä saa mitään aikaseksi..vaikka olisi tekemistä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.01.2010 - 21:13

No kun ei haluta, niin ei sitten!
Voihan sitä viettää luppo-aikaakin välillä!

Kysyjän kommentti

Pitää olla luppopäiviä..Kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.01.2010 - 18:52

Ai että koskaanko? Kyllä taatusti tulee ja jopa liian usein. Mutta ei niistä tekemättömistä töistä kannata stressata. Päivä kerrallaan jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 18:57

Kylläpä niitä tulee usein ja sitten vielä ihmettelen niitä tekemättömiä töitä. Ja jos alan vaikka siivoamaan jotain komeroa niin esiintulevat tavarat vievät taas jonnekin muualle ajatukset ja siivoaminen jää kesken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 19:12

tänään just ois menos, mut tuo känny on tänään ollut seuralaiseni kiitettävästi , jot huomenn taas ... jos sit vaix laittais äänettömälle , et ehtis jotain tehdäkkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 19:18

Kyllä niitä tulee aina silloin tällöin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 19:32

useikii on että onks pakko jos ei taho

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 20:05

Joskus liiankin usein. Riippuu aina siitä mistä roikkuu. Eikö tuo liene aika normaalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 20:20

Tulee, tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 20:21

No tuota, esimerkiksi tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 20:54

Kyllä sellaisia päiviä on, minä sanon niitä suunnittelu päiviksi, joku voisi kysyä minkä suunnittelun? haa omantunnon vuoksi. Ei ikinä saa viettää laiskottelupäivää, omatunto aina kolkuttaa ja seuraavana päivänä itseään rankaisee, se on jo meille uskossa opetettu , tämä protestanttinen usko , ja jumalan sana, leipäsi ansaitseminen niska hiessä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 21:01

useinkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 23:59

Jos ei taho, nii ei oo pakko. Kyllä tulee mulle useinki sellaisia päiviä, ettei mikään kiinnosta. Onneksi on työ, johon on ihan pakko kuitenki mennä vaikkei mikään muu kiinnosaisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 00:02

Tuleehan niitä aina välillä. Naisen on kiittäminen hormonitoimintaa aika isosta osasta mielialanvaihteluita. Olen tajunnut sen vasta äskettäin, kun aloin kirjata niitä kalenteriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 00:22

ei tule,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 06:43

Kyllä tulee ja silloin vaan ollaan.Töihin on kuitenkin toistaiseksi vielä mentävä , vaikkei kiinnostaiskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 07:28

Kaiken aikaa tulee. Pakollisetkin hommat teen väkisin ja nopeesti, että saan sitte laiskotella. Ei kiinnosta sitte ei niin mikään! Loppus nuo kovimmat pakkaset, niin yrittäsin edes hoitaa kuntoa ja mieltä kävelylenkeillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 08:56

Tulee nykyään liiankin usein, on vaan oltava itselleen armollinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 08:59

Vain silloin kun poden flunssaa tai olen muuten sairaana. Flunssa on yleisin syy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 09:36

Tulee, silloin on hyvä päivä linnoittasutua sohvalle ja ottaa kake käteen ja napsutella kanavia, kunnes jokin alkaa kiinnostaa :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 10:38

Tämän tästä minulla tämmöisiä päiviä on.Mutta pakko on tehdä.On sanontakin minkä tekemättä jättää sen edestään löytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 10:56

Joskus niitä tulee ikävä kyllä, varsinkin syksyisin. :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.01.2010 - 12:28

Onkos sitten muunlaisiakin päiviä olemassa? =D Kysy vain miten usein. Mutta annan sellaisen päivän mennä omia menojaan. Kyllä se elämä taas seuraavana tai sitä seuraavana päivänä kiinnostaa ja kulkee kunhan on saanut vähän latautua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 15:51

Ei ole vielä tähän mennessä tullut. Aina sitä jotain mukavaa keksii. Jos on tukahduttava olo, niin hyppään bussiin ja köröttelen yksinäni kaupunkiin. Menen jonnekin ostoskeskukseen katselemaan kaikenlaista kivaa. Käyn syömässä. Tai sitten menen tapaamaan ystäviäni, tai soitan heidät meille.