Mites napsulaisten kisut tänäaamuna voivat?

Meillä tuntuu Onnilla olevan menomonot jalassa,on ihan mahdottoman villilläpäällä.

Avainsanat: kissa villinä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.01.2010 - 10:42

Hyvällä tuulella näyttävät olevan, päikkäreille taitavat olla menossa, 2 aikaan yöllä jo joutuivat heräämään kun mieheni nousi ja valmistautui työkeikalle.Kisut ovat aina sisällä ja nyt kun on ollut kovia pakkasia niin olisin heitä ulos päästänyt, eivät kuistia pidemmälle mene, minä kiusanhenki olen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.01.2010 - 10:23

Kiitos hyvin, ihmettelee mihin se puu sieltä olkkarista hävisi :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 10:41

jokos noil leikatuilkin kateil jotain pient sutinaa on rinnas, ku eivät oikein tierä miten olis ja mitä tekis.. onnikin 2,5 on välil sellane levoton....voi tietty ol jotain muutakin...nyt kyl molemmat nukkuu kylppärin lattial, siel on lattia lämmitys ja nauttivat siit lämmös sit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 10:41

Tyttären 14v Jasseri kolli sai yöllä epileptisen kohtauksen...:-(.Viimeksi heinäkuussa joten ei onneksi usein tule.Pentuna niitä tuli useaammin kun oikein menojalka vipatti ja juoksi joskus päänsä seinään.Nyt vanha herra osaa ottaa rennommin ja loikoilee saunan lauteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 14:55

Vanha kollipoikani on ollut vähän viluinen. On etsinyt talomme lattialta sellaisen kohdan, missä lämpöputki on alla ja patteri tassujen takana. Siinä sitten torkutaan selällään ja katsotaan samalla ulos, olisko mitään lentävää hollantilaista näkyvissä.Ihan noin vaan muina miehinä.Kissaihmiset ymmärtävät tämä kielen.
Kissa on ulkona korkeintaan 5 minuuttia, ja pyytää sisään kaapimalla ovea. Kun me menemme avaamaan, niin vauhti on hirveä. Pelkään aina , että vanhus mötkähtää päin seinää, jos ei jarrut pidä.Hauska kissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 18:00

Iines torkkuu äsken käynnissä olleen kuivausrummun päällä. On katilla vähän modernimpi uuninpanko.
Kävin sen kanssa ulkona vähän aikaa sitten, kun tulin koirien kanssa lenkiltä. Ihan kannoin sitä sylissäni talon ympäri, sillä maa on niin kylmä. Se on melkoisen villinä nyt, kun ei ole ulkoillut pitkään aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 21:57

Ai ai nyt ei ole mukavaa kerrottavaa, sillä käytin anopin kissaa lekurissa, kun hännän juuressa on patti joka ei mene kiinni ja vain kasvaa!
Siinä on kasvain ja ei oikein hyvän laatuinen kuulemma, joten taitaa olla 14 vuotialla aika mennä nukkumaan , luulisin aika näyttää tilanteen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 19:32

VOI EI AUTTAKAA. MIKÄ VOI OLLA KISSALLA VAIVANA KU KAKAN SEASSA OLI VERTA? TIETTY PERJANTAI ILTA JA PÄIVYSTÄVÄLLE ELÄINLEKURILLE EI PÄÄSE. MITÄÄ MUITA OIREITA EN OLE KATISSA NÄHNY. KYSEESSÄ N. 1 VUOTIAS LEIKATTU KOLLI???????