Miksi pitää varastaa kaupasta? Nyt sitä tekevä jo uudet Missitkin.

Avainsanat: varkaus kaupassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.01.2010 - 09:55

Mistä sitä voi tietää kuka minkäkin takia varastaa,jos on taipumusta epärehellisyyteen vaiko kokeili rajojaan.Tämä rajojen kokeilu ja jännityksen hakeminen kyseeenalaisin keinoin on nykynuorten keskuudessa aika yleistä.Varkaudesta pitäisi jäädä kiinne heti,jos se sitten estäisi uusimasta varkautta.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinun vastaus jälleen paras.Joo heti varkaudesta kiinni jos huomataan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.01.2010 - 10:05

se voi olla sairaus ( kleptomania)
haluaa jännitystä elämään,
saa kavereilta vääränlaista ihailua ja huomiota,
voi olla myös korviketoimintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 10:12

"tilaisuus tekee varkaan" - sanoo vanha viisaus

kun kaikki tavara laitetaan mahdollisimman hyvin tyrkylle (ja hävikki lasketaan jo valmiiksi 'markkinointikuluihin' ) niin tällainenkin lieveilmiö (myymälävarkaus) väkisin lisääntyy

Edellinen ei tietenkään käy puolustukseksi rötöksestä, mutta ehkä osaltaan selittää miksi niitä rajoja kokeillaan entistä enemmän juuri tässä asiassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 11:05

kyllä se on väärin, et jos ollaan ns. julkkiksia ja näpistellään, niin nuoriso matkii ja jopa aattelee , et se on niin hienoo , kun nuokin julkut sitä tekee ja mehän ne sit hinnoissa maksamme ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 12:26

Tapaus oli sattunut jo aikaisemmin ja joku polttari juttu oli mennyt överiksi.En menisi enää jo sovitettua rikosta..?Rikettä penkomaan mutta tietysti IL tekee asiaa mistä tahansa.Mitäpä teki meidän"pikku-neiti porvoolainen aikoinaan ja monet muut?Eduskunta on täynnä jos jonkinlaista ryöväriä ja konnaa...Lähtisin ennemmin sieltä päästä erottamaan porukkaa kuin jo "kirkkautensa menettäneistä"missikisoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.01.2010 - 17:01

Vastahan tuo tyttö on ehdokkaana ja varkausjuttukin oli tapahtunut aiemmin. Mutta ikävää julkisuutta tuolla paljastumisellaan sai itselleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 04:14

Kertoi että se oli vaan pila - kuinkakohan mones sellainen?
Kuinkahan moni myymälävaras jää kiinni ensimmäisellä kerralla...
Tuskin oli mikään pila kun ymmärsi jättää missitkisat siihen paikkaan kun asia tuli julkisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2010 - 12:59

Nuorilla on usein epäselvää mikä ero on omistamisella ja ottamisella. Missiehdokkaalta voi tuollaista odottaa.Kait se jokin ehdolla oleva on, ei valittu missi. Valitteli että se oli vain pila johon hänet vedettiin mukaan! Aina vaan pahenee jos ihmisellä omaa tahtoa ja omaa ajattelukykyä ei ole lainkaan, tuollainen voi ihan hyvin olla missi.
Katselin loppiaiasaattona suuren tavaratalon koskmetiikkaosastolla kun 3 nuorta (ei suomalaisia) miestä tutki miesten tuoksuja, kaikki tiheässä ryppäässä, selvästi varastusaikeissa. Eivät tajunneet että mies joka seisoi heidän lähellään eli takana ja tarkkaili koko ajan , oli myymäläetsivä siviilivaatteissa. jos nappasivat jotain, jäi taatusti yritykseksi.