Muistatteko kun olin innoissani ?

Kun olin maailman paras pasianssissa. Ihmettelin kun 3 kertaa paremmalla tuloksella uusi nimi voitti minut. Kävi ilmi että kyseinen henkilö hollannista voitti minut huijaus koodeilla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 21:13

Eihän tuollaista nyt unohtaa voi ja kun kaveri huijasi niin olet siis edelleen ykkönen!Siperiaan tuollaiset huijarit pitäisi lähettää oppimaan pelaamaan rehellisesti!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 20:23

En muista,mutta olet siis edelleen maailmanparas.Hienoa plättypino

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 20:26

En muista minäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.01.2010 - 21:06

No muistanhan minä. Laitoit vielä linkin siitä sijoituksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 06:07

no joka paikkaan niit huijarei kans eksyy...mut onnee sinulle ykkös sijasta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.01.2010 - 10:39

Muistan sinun siitä maininneen. Pysy vain ykkösenä ja pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 12:44

Ikäväkseni en muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 16:05

Jonkinlainen hämärä muistikuva on...että olet ollut ykkösenä..