Vietänkö väliin jääneen uudenvuoden juhlinnan ensiviikon loppuna?

23 päivän työputken jälkeen tänään ensimmäinen vapaa päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 22:05

Kyllä noin pitkän työputken jäkeen voi juhlia tätä alkanutta vuotta...vähän myöhässä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2010 - 12:48

tietysti...Känni päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 13:04

Kyllä tämä uusi vuosi vierähtää eteenpäin ihan juhliakin, mutta voithan juhlia jos sinusta siltä tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 13:28

vietä vain, mut ilman pommei ne nyt sit sinun pitää viettämän...pidä oikein hauskaa ja muisto rikasta uuten vuoten julaa...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 13:49

Mikä putki se semmoinen työputki on. (Olen valinnut aina kumppanit harrastuksiini tummasta heimosta).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 14:31

ei mitään kännejä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 16:53

Jokainen vuoden päivän on juhlimisen arvoinen aina kun siltä tuntuu :) Ja eikös se jossain päin maailmaa vasta nyt ole joulukin vasta...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 17:43

Älä nyt raketteja ainakaan ala paukuttelemaan.Jos noin pitkä työputki. niin sinuna ottaisin ihan levon kannalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2010 - 17:56

Lepää ensin ja sitten juhli,oikein sydämmenkyllyydetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 09:00

Jos se niin tärkeältä tuntuu niin siitä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.01.2010 - 09:55

Vielä kyseletkin. Johan sinä olet sen ansainnutkin tuollaisen putken päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2010 - 13:09

Voihan sitä juhlia ja syytäkin varmaan on, mutta kyllä se uusivuosi jo vaihtui. Tulee mieleen eräät ihmiset,jotka kysyvät että voiko sairaslomaa siirtää.Sairasloma sattuu vähän huonoon rakoon ja ilmat olisivat joskus myöhemmin parempia, mutta eihän se tietenkään käy, vai käykö?