Mitä teet/aiot tehdä/olet tehnyt tänään/tänä iltana?

Tämä päivä, tekeminen, aikominen, ilta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2008 - 21:08

tänään heräsin viideltä, kun kuudeksi menin töihin. töistä pääsin vähän jälkeen kaksitoista.
äiti oli poimimassa meillä vadelmia ja menin hänen seurakseen poimimaan, sen jälkeen keitin meille kahvit. äipän lähdettyä menin tietokoneelle hetkeksi ja sen jälkeen kävin suihkussa. tiskasin ja vähän söin. ukkoni kanssa lähdettiin serkulleni käymään, kun he miehensä kanssa remonttia tekee, ostivat serkkuni miehen mammalta talon. sieltä pörhälsimme äipän synttärikaffel ja kakulle. kotio kun tultiin
pistin pesukoneen päälle, telkun päälle, tietsikan päälle ja nyt kirjoitan tässä tätä tekstiä. nyt pitäs pyykit pistää kuivumaan ja huomiset eväät tehdä ja parin tunnin päästä nukkumaan taas.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2008 - 01:00

Dataan koneella/Mennä nukkumaan/Chillannut kylillä/Käynyt saunassa ja lenkillä.

Tylsä vastaus khyl. ;>

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2008 - 08:43

No tuohon eiliseen ei mahtunut Napsuttelua, joten näin jälkikäteen voisi kertoa että suunnitelma/toteutunut meni jotensakin yksinkertaisesti seuraavan kaavan mukaan:

- herätys klo 5, töihin klo 6, lounas klo 11, veneelle vetten päälle klo 12, paluu arkeen ja nukkumaan joskus aamuyöstä

'työpäivä' voi olla tällainenkin, kiitos työelämän joustojen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2008 - 08:55

Katson Sydämen Asialla ja sen jälkeen teen netti-hommia.