Onko postilaatikkonne saaneet olla rauhassa räjäyttäjä terroristeiltä?

meille tulee posti luukusta sisään,mutta täälläkin on omakotitalo alueelta räjäytetty postilaatikoita uudenvuoden yönä.Mitähän pahaa ovat postilaatikot tehneet näille paukkupateille?

Avainsanat: postilaatikko uhri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 20:39

Tämän vuodenvaihteessa ei ole tullut kuuloon että olisi yhtäkään
poksautettu, sitä vastoin viime uutenavuotena niitä särkyi montakin.
-Muuten Ruotsissa poksautellaan nykyisin linja-autopysäkkien
seisonta koppeja, tämmöinen viesti tuli mulle Göteborgista.

Kysyjän kommentti

Huvinsa kullakin,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 20:17

ihan rauhas ovat oleet tuol pikitien varrel meitin kuin myös muidenkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 20:18

Meillä on postilaatikko tien puolella...on kyllä saanut olla rauhassa...ei ole ilkivaltaa meilläpäin ollut..
Radiosta kuulin ..kun saman ihmisen potilaatikko oli räjätetty 2 kertaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 20:22

Jaa, rauhassa, kun olimme kanarialla, niin joku oli laittanut 3 olut pulloa laatikkoomme ja naapuri joka tyhjensi sitä keräsi ne talteen ja nyt odottavat parempia suita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 21:28

Oma laatikkoni saanut olla rauhassa mutta erään hullun papan laatikkolle on joka uusivuosi tehty jotakin. Aluksi muoviset räjäytettiin ja seuraavaksi metallisiin kustiin yms. Joskus jopa metalliset räjäytettiin jos oli tarpeeksi jytyjä pommeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 22:28

Rauhassa on saanut olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 22:29

rauhassa on saanut olla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.01.2010 - 23:08

Palvelun minulle tekisi jos nuo rotiskot tuosta tienvarresta possauttaisivat. Saisinpahan uudet tilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 01:50

Yksi roskis oli pamautettu tossa lenkkireitin varrelta, mutta muuten en ole nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 18:23

Ihan rauhassa on saanut olla postilootamme.