Kuis paljo kahveeta kittaatte noin vurokaudessa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 14:00

Normaalisti keitän aamulla 10 kuppia termoskannuun, harvemmin riittää koko päiväksi

(muut eivät minun 'myrkkyäni' juo)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 12:12

3-4kupillista ja jos kyläilemässä ollaan niin vielä enemmän tulee litkittyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 12:18

aamulla mukillinen tosivahvaa, riittää seuraavaan aamuun lataus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 12:26

Aamulla keitän 6 kupillista eli 3 isoa mukillista, en päivisin ja iltaisin sitten enää kahvia juokaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 12:28

Jakautuu kolmeen osaan arkipäivisin ja viikonloppuisin vain aamukahviin... eli arkisin kolmesti vajaa kahvikupillinen (ei sii mukillista), ja sit viikonloppuaamusin vain tuo vajaa kupillinen, vatsakin tykkää näin vähästä...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 12:37

Tällä hetkellä menee pari pannullista päiväs,en tiedä johtuuko siitä kun olen ollut polttamatta lähes kuukauden.Yleensä on mennyt n.5-8 kupillista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 12:41

Pari kolme kuppia tulee juotua päivän mittaan. Jouduin aikoinani töissäni juomaan lähes päivittäin liian monta "seurustelukupposta" joiden vahvuus vaihteli lähes tervasta värjättyyn vetteen,mutta joista en kehdannut kieltäytyä koska tiesin, että se loukkaisi pahoin asiakkaitani. Tämän takia kahvin kulutukseni on mykyisin kohtuullista,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 13:06

keitän aamuisin 3 kupillista ja myös sen juon ,päivällä ja illalla juon kupilliset,eli aka kohtuullisesti.Aamukahvi on tärkein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 13:09

itse olen aivan liian laiska keittämään kahvia. .. mikä on sinänsä outoa koska juon kuitenkin aika usein teetä. kahvin määri riippuu minulla siitä miten muut jaksaa keittään noin 2 kuppia päivässä yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 13:14

1/7 osa paketti päivässä, koska se riittää viikoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 13:39

aamulla mukillisen...ja illasta saman verran...ihan joskus päiväkahvit.juon vanhusten seurassa..ketä käyn avustamassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 13:46

5-6 kupillista normaalina päivänä. Nyt kun sen oikein laskin ja paperille laitoin, taitaapi olla liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.01.2010 - 14:32

Kaksi mukillista aamuisin riittää oikein hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 15:09

Yhden mukillisen aamupuuron jälkeen.Toisen töissä.Siinä se sit onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 15:28

En yhtään, saan pahan olon kahvista enkä siitä muutenkaan pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 15:54

Jokusen kupin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 16:21

Korkeintaan kuppi vuodessa joten montaa tippaa siitä ei irtoa päivää kohden jos sen jakaa noin 365:llä.
Teetä menee joskus parikin pannullista päivässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 18:11

en yhtään.yäk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 20:40

Aamulla 1-2 kupillista menee jotta pääsee aloittamaan päivän silmät auki. Päivän mittaan en sitten muuta juo ellei tule kutsua kahveille kylään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 22:35

aamulla mukillinen, ja siinä se onkin useimmiten. Joskus harvoin vkl päivälläkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 23:45

Töissä oli aina keitin kuumana ja mukillinen joka kerran eli vähintään 20 mukillista,mutta nyt on mitta täys ja alkaa närästämään että erittäin harvoin ½ mukillista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 01:18

Kupillisen espressoa, jos sitä tulee keitettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 09:17

En kittaa lainkaan. Juon aamulla yhden kupillisen ja se riittää.
Olen tehnyt havainnon että Suomessa juodaan ylipäätään todella huonia kahvia, huonlaatuista ja isoja määriä. Ulkomailla saa yleensä hyvää kahvia, painottavat enemmän laatua kuin määrää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 12:46

litra puolitoista tulee äkkiä täyteen. riippu vähän tietty päivästä. mutta jos aamulla jo kolme mukia ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 14:01

0 ml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 20:40

Aamulla menee mukillinen. Puolenpäivän kieppeillä toinen mokoma.Siinä se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 23:34

Puoli mukillista pari kertaa päivässä riittää.