Oletko tyytyväinen uusiin kauppojen aukioloaikoihin?

Meille passaa kyllä,sivakin saa avata ovensa sunnuntaiaamuna jo klo 9.00,vaikka emme kyllä ole sivan asiakkaita.

Avainsanat: kauppa aukioloajat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.01.2010 - 09:32

Kyllä kaivattu uudistus, vihdoinkin.
En ole vuorotyössä mutta työssä, eikä illalla jaksa aina lähteä ostoksille. Ollaan kansainvälistytty tässäkin.

Kysyjän kommentti

Kyllä minustakin on hyväjuttu,et kaupat saavat olla myös sunnuntaisin auki,monille siitä on hyötyä,vaikka itse käyn sunnuntaisin kaupassa hyvinharvoin.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 11:03

en tiiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 11:10

Minllehan siitä ei haittaa ole,
tosin ei vielä ole tullut eteen tilannetta jossa siitä olisi ollut hyötyäkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.01.2010 - 11:16

Ei ole minulle mitään merkitystä noilla ajoilla, koska käyn kaupassa päivällä ja arkisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 11:27

Minulle on ihan samantekevää,vaikka ovat auki pidempään..en tarvitse käydä kaupassa siihen aikaan..Meilläkin on siva ihan lähellä...ihan joskus käyn siellä...kun olen S-ketjun jäsen,niin painotan ostokset Prismaan....BOONUSTEN takia..ja se kannattaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 12:41

EN OLE!!!kauppojen ei tarttis olla auki ollenkaan sunnuntaisin.arkena riittäis kuuteen asti ja lauantaisin korkeintaan kolmeen asti.aivan varmaan jokainen ehtis hakeen tarpeensa noilla aukioloajoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 15:02

Minä kyllä pärjäisin mutta onhan työssäkäyville/lapsiperheille helpotus kun sunnuntainakin voi käydä vaikka vaateostoksilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 15:53

On varmasti joillekin hyvä asia. Mutta en kannata kauppojen aukioloaikaa pyhäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 16:14

Riitti vanhatkin vallan mainiosti, mutta iloitaan niiden puolesta joille tuosta on jotain hyötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 00:03

Ei aiheuta minun ostoskäyttäytymiseen mitään muutosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 01:12

Ei oo haittaa eikä hyötyä, sillä ostosaikani ovat samat vanhat. Vuorotyötä tekeville on varmasti iso hyöty.