Näyttäisikö miesten naamat paremmilta jos he käyttäisivät...

...vaimojensa kasvovoiteet sun muut aineet mitä kaikkea
niillä naisilla sitten onkaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 02:13

Tällaisista kysymyksistä huomaa aina välillä napsulaisten ikäjakauman ja sen mukanaan tuomat ennakkoluulot. Kyllä tämän päivän kaksi - ja kolmekymppiset miehet ja ihan kuuskymppinen isänikin käyttää kasvojenhoitotuotteita. Mies käyttää säännöllisesti kasvojenpuhdistusgeeliä, kuorinta-ainetta ja kosteusvoidetta ja tiedän isänikin käyttävän näitä. Mies jopa saunahunajaa välillä. Hän muistaa tuotteidensa nimet ja sen, että mikä niistä oli paras.
Iho voi paremmin. Ei semmonen kuivuttaan hilseilevä tai vastaavasti finnejä pullisteleva naama niin vetoava ole. Kertoo lähinnä siitä, ettei miestä kiinnosta oma hyvinvointi. Ei kosteusvoiteen käyttäminen homoksi tee :D

Kaikkia näitä hän on alkanut käyttää, kun mä olen ne hänelle ostanut, mutta komea mies se on aina ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.01.2010 - 23:15

Kyllä ne voiteet tekee miehenkin iholle hyvää ja miehille on ihan omat ihonhoito tuotteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.01.2010 - 23:25

en laittaisi mitään kemikaaleja omaan naamaani, siksi olenkin niin kaunis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 23:55

kauneus kun katoo ni rumuus senku lisääntyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 02:32

samanlaista nahkaa tuo lienee niin miesten kuin naistenkin kasvonahka...eiköhän rupsahduksenestolääkkeetkin ole samoja. Miesten kasvoaineet voivat olla hajustettuja eri tavoin...sillain miehekkäästi... mutta kyllä ne pehmentää naistenkin aineet miehistä hipiää.

ainoa ero minkä olen nähnyt voiteiden käytössä on se, että miehinen mies länttää kouralla rasvaa naamaansa eikä hiero sitä kasvoihin tai vähennä määrää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 05:39

Käyttäköön mamma itse omat töhnänsä. On hän 20 vuotta sitten ostanut joululahjaksi "mennen tullen" partavettä minullekin. Näkyy olevan ihmeellinen aine kun ei kulu.
Parta senkun harmaantuu, kohta on yhtä valkea kuin joulupukilla. Eikö hänkin ole charmikas?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 09:15

Rypistyy ja kurtistuu se miesten iho siinäkun naistenkin.
Eriasia kokonaan on - kuinka paljon näihin "ihmeaineisiin" on.
Ihotautilääkärien mukaan aineet eivät imeydy kovin syvälle - ihon pintaa pehmentämään voiteista nyt toki on hyötyä sen on varmaan jokahinen todennut mutta - uutta nuoruutta - jos sitä tavoitellaan- purkista ei irtoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 11:07

meikkiä?ei todellakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 13:40

Kauneus on katsojan silmissä.
eiköhän se loisi heihin hiukan homomaisen vaikutelman. iho kuin vauvan peppu eikä ryppyjä.
jotkut naiset väittää haluavansa tätä mutta on tutkittu että miesmäiset miehet on kuitenkin niitä kaikista vetoavimpia naisiin.