Mitä mieltä ootte kosteusemulsioista ja kosteuvoitesita? laittasittekö naamaanne jotaki jota ette voisi syödä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2010 - 22:26

no miksipäs ei. en syö partavaahtoani se ei ole hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.01.2010 - 21:37

Periaatteessa kaikki käy mitä ei ole testattu eläimillä. Tämä on ainoa tiukka kriteerini. Vastakysymykseni on että miksi ihmeessä minun täytyisi syödä niitä asioita jotka on tarkoitettu ulkoisesti naamaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 21:41

No voihan se on parasta kasvoillekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 21:49

Kyllä on pakko käyttää..muuten iho kuivuu ja kiristää...eihän en ole tarkoitettu syötäväksi...ne pehmentää ihoa...ja tulee hyvä olo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 22:15

Ihan varmasti laitan naamaani hyvää kosteusvoidetta eikä ole mitään hinkua rueta sitä syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 22:40

Ei niitä kosteusvoiteita ole syötäväksi tarkoitettu, ja minä kyllä syön monenlaista mitä en naamaani kyllä tahkoisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.01.2010 - 22:44

Joskus laitan, kun oikein iho kuivuu talviaikaan. Syötäväksi ne ei ole tarkoitettu, joten en syö niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 02:05

Nimettömien idioottimaiset kysymykset osa 1097

Tässäpä sulle yksi esimerkki:

"Kosmetiikka ja ihonhoito

Fraktioitu kookosöljy on hajusteiden, hierontaöljyjen ja kosmetiikkatuotteiden yleinen perusosa. Kookosöljy on erinomainen ihon kosteuttaja, jossa sen on todettu olevan yhtä tehokas mutta turvallisempi vaihtoehto mineraaliöljylle."

Käytän kosteusvoidetta todellakin, etenkin talviaikaan, ja avomieskin käyttää.

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Kookos..._ihonhoito

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 15:39

Sebamedia aina suihkun jälkeen, lärvi myös pestään samannimisellä saippualla.
Ihon ph lukema on n.5.5 ja tuon pesunesteen sama joten ei kuivata naamataulua.
Sarjassa on myös sopivaa kamaa herkkähipiäisille persoonille.
www.sebamed.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 16:13

Tottakai voiteita on käytettävä!