Mitä odotuksia/toiveita sinulla on alkaneelle vuodelle?

Avainsanat: uusi vuosi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2010 - 14:07

jos saisi sellaisen 2 metrisen tonnikalan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.01.2010 - 11:31

Että laivat pysyisivät viitoitetuilla väylillä.

www.aijaa.com/v.php?i=5314397.jpg
tuossa on varoittava esimerkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.01.2010 - 13:03

Suoraan sanottuna ei mitään, mutta jos jotain kivaa tulee eteen, niin se on kaikki plussaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 13:34

Sitä ainankin,että sairauteni pysyisi kurissa ja läheisilleni terveyttä ja pojalleni onnea rakkaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.01.2010 - 17:13

En odota enkä toivo mitään sillä ne eivät kuitenkaan toteutuisi. Otan päivät vastaan niinkuin ne on tarkoitettu. Salaa sieluni sopukoissa varovasti ajattelen - parempina kuin menneenä vuonna, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 19:30

Olen onnellinen/onneton just näin. Mittää en oota, mittää en toivo. Kaik on hyvi, ku se sillei ottaa. Mie oon sitä mieltä, et asseet vois olla huonommikkii... ja näihä se on meil täs yhteiskunnas... Kaikkiha se ketuttaa, jos sillei halluu aatella... Aatellaa positiivisest... A vot harsoo....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 20:21

Että riitäsi terveyttä..ja että tyttären lapset pärjäisivät..kun on lomautettuna..ja ostaneet omat asunnot..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 14:15

No jos ajatellaan ihan omalta kannalta niin ainakin se että pääsisi heittämään frisbeegolfia jollekin uudelle radalle, vaikka ihan Saksaan asti, kentät sieltäkin on jo selvitetty.
Sanomattakin on selvää että lapsen terveys ja hyvinvointi on tärkeintä maailmassa.