Martta aiheinen kysymys.Mitä syötte vuoden ensimmäisenä päivänä?

Meillä syödään perhospihvejä kera sienikastikkeen ja perunoiden,jälki ruoaksi mansikkakiisseliä.

Avainsanat: ruokaa rakkaudella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2010 - 11:03

viime vuotissii, no eilissii rääppeit, mut jos tulee ruoka vierait niin pottui ja naudanpaistii....

Kysyjän kommentti

Naudan paisti kuullostaa oikein hyvältä,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2010 - 10:36

Meillä syödään eilisestä jäljelle jääneitä nakkeja ja punajuurisalaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 10:51

Prissinakkeja, peruna-ja punajuurisalaattia, keitettyjä kananmunia. Lohi saa odottaa huomiseen, nuo muut pitää saada ensin pois. Lapset on muuttaneet kotoa pois (neljä poikaa) enkä vieläkään osaa ostaa tarpeeksi vähän ruokaa jääkaappiin. Tosin ei aina tiedä onko syöjiä kaks vai kymmenen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 10:52

Meillä on tänään urakkana syödä jääkaapissa olevat ruuat pois eli vanhoja ruokia lämmitetään, huomenna mennään ostamaan uusia ruokia, ei sitä montaa päivää jaksa viimevuotisia ruokia syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 10:57

'jätteitä' löytyy meilläkin yllin kyllin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 11:18

Minä paistan proilerin-filepihvejä, riisiä vihannesten kera..jäätelöä ja kinuskikastiketta jälkiruuaksi..
Tyttären lapset tulevat syömään..avopuolisen kanssa..
Näin ihanasti alkaa uusivuosi 2010..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 11:51

Äiti tekee kebabia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 12:13

Kävi nii,että unohdin käydä eilen kaupassa kun siellä toisessa putiikissa kävin ja heti piti maistella jottei hapantuneita olleet.Pelkkää lanttulaaikkoa on jääkaapissa...Täytyy kai mennä ulos syömään ja onhan se joskus kiva valmiiseen pöytään istua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 12:44

Just nyt lihahyytelöä,poika söi muroja ja tyttö eilisiä sipsejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 13:03

Aamulla puuroa ja päivällä pari voikkoleipää voin ja juuston kera.
Jumingiksi riittä tee tai glögi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 13:06

Meillä syödään eilen illalla tehtyä kaalisoppaa, hyvin lihaisaa ja
herkullista. Kaalisoppa valmistettiin tiiliuunin lämmössä.
- Siellä se odottaa syöjiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.01.2010 - 13:16

Leipälinjalla pysyttelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 13:29

Karjalanpaistia ja jälkiruuaksi ohrauunipuuroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 13:41

jääkaapista mitä löytyy. Eilistä possunfilettä, perunasalaattia, pippurimakrillia, graavilohirullia ja loput marjat vaniljakastikkeen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 14:06

eipä jaksanu roveta kokkaamaan näin ensimmäisen päivän kunniaksi.

tulos oli erittäin mielenkiintoinen kun käytin eilisen tähteitä.
nakki tortilla. mausteina- pizza mauste, persilja yrtii, maustettu juusto, tortilla kastike.
^-^ maistui jotenkin hodarimaiselta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 17:43

Pyttipannun pistin paistinpannulle paistumaan ja päälle paistoin vielä kananmunan. Ei enää kinkkua!