Katsoiko kukaan The Who:n konserttia vuoden vaihtuessa?

Avainsanat: http://fi.wikipedia.org/wiki/the_who

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2010 - 21:34

Jäi katsomatta päättyiköhän se samalla tavalla kuin silloin aikoinaan (soittimet särjettiin lavalle).
Kaveri oli kova The Who fani vuosia sitten, kulki pitkä maihinnousutakki päällä jonka toiseen olkapäähän oli ommeltu kangasmerkki jossa luki The Who ja toisessa olkapäässä oli Englannin lippu. Oli ns. modi tämä kaveri.
Niin ja maihinnousukengät oli tietysti jalassa. Silloin tuli tutustuttua kyseiseen bändiin ja mieleen jäi parhaiten kitaristi Pete Townshend, myös varsin sekavalta aina vaikuttanut rumpalisti (Keith Moon) kiinnitti huomion. Palikat pysyi hyvin rumpalilla kourassa vaikka kävelystä ei meinannut mitään tullakaan, rumpupatteristo meni kyllä joka keikan jälkeen roskiin...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.01.2010 - 01:08

Jos tarkoitat sitä kolmoselta tullutta meteliä, niin auki oli tuo toosa, mutta en varsinaisesti kuunnellut. En kummemmin pidä sellaisesta musiikista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 01:30

Eikö konsertit kuunnella, mitä katsomista niissä mahtaisi olla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 01:42

Meillä soi kaikki radiot ja telkkarikin taisi olla päällä...kun piti koiraa huijata..että ei kuule kaikkia paukkuja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 03:03

Katsoin ihan siksi, että se oli ainoa televisiosta tullut ohjelma, joka peitti sopivasti paukkeen juuri vuoden vaihtumisen aikaan.