miksi omassa profiilissa itsestään kerrotut tekstit menee sekaisin..

kun mä lisäsin jo kerrottuihin juttuhin lisää tietoja, niin nyt se teksti on ihan hujan hajan.

onko muille käynyt samoin.

Lisätty: 06.08.2008 - 13:54

----- Kiitos Napsu -----

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2008 - 21:57

Ihan näin jälkikäteen kerrottuna mulle kävi samoin, kun menin lisäileen jotain harrastus tms. jutskaa, mut onneks Napsun ylläpito pelasti mut kertoen, et näihin kohtiin voi vaan laittaa pilkulla erotellen yksittäiset harrastukset, musiikkimaut, jne. eikä kertoilla enmpää (niinkun mul aina tapana), vaan sit siin varsinaisessa profiilissa voi sit avata sanaista arkkuaan enemmän ja laittaa lisää tarinaa, kertoi hän hra Napsu (vaiko rouva, tiiä häntä)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2008 - 23:44

Muistaakseni on kyllä käynnyt, silloin Vapun jälkeen kun itse aloittelin tätä ja tein sitä profiiliakin. Jotain häikkää oli, ihan tarkkaan en enää muista mitä.

Tästä Napsusta (systeemistä/ohjelmasta) noin yleisesti voi sanoa, että se on ihan kohtuullisen toimintavarma, mutta juuri noissa tekstin editoinneissa (mikä valitettavasti melkein joka kohdassa on mahdotontakin) näyttää olevan vielä pikku bugeja (virheitä).

Jos et saa profiiliasi mieleiseesi kuntoon, koitappa lähettää viesti ylläpitoon (linkki tämän sivun alareunassa), jospa pojat (tai tytöt) vaikka auttaisivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2008 - 10:07

Ylläpito vastaa:

Hei Terhi,

Profiili-sivulla oli pieni virhe, josta johtuen profiiliin täyttämäsi tiedot olivat väärässä järjestyksessä. Tämä virhe on nyt korjattu.