Olen niin reipas..lähden koiran kanssa pissalenkille,kun ei suostunut lähtemään ulos,kun oli niin kova paukutus..entäs teillä??

Kävikö näin...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.01.2010 - 01:07

Turvallista sinne nyt on jo mennä. Tännekin tuli täysi hiljaisuus jo reilut puoli tuntia sitten. Ei kestänyt paukuttelut niin kauaa kuin ennen. Hyvää pissalenkkiä teille. Saa koiruuskin helpotuksen vihdoin.

Kysyjän kommentti

Kiitos..kyllä oli helpotuksen tarpeessa..Santtu raukka..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 01.01.2010 - 01:02

Voi pientä kun pelkää. Ja vielä kylmäänkin pitää lähteä. Mutta meidän nelijalkainen ei ole moksiskaan koko vuoden vaihtumisesta. Menette sitten pissilenkille kun paukuttelu loppuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 01:07

Tyttäreni koirat ei ole paukuista millänsäkään,nukku
vat kuulemma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 01:11

Jep, itsekkin ajattelin kohta käyttää koiruuden pissillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 03:02

Me käytiin vasta äskettäin. Turussa asutaan ja satunnaisia paukkuja kuuluu yhä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 08:07

Koirat ei oikein pidä paukuista, mutta kun paukutus on ohi, niin sitten voi mennä pikku pissi lenkille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 08:58

Kotipihassa piipahdettiin illan ja yön aikana useamman kerran (meillä kun vielä opetellaan tuota ulos asiointia) Sarjassamme ensimmäinen uusivuosi ja paukkeet - vähän koiralapsi höristeli korviaan ja kyllä osasi taivaallekin katsoa - enpä osaa sanoa mitä taivaalla tuikahtelevista räiskeistä tuumasi. Isot äänet arveluttivat kuitenkin ja aika reipasta tassutahtia tultiin sisälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 11:51

Hehheh :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 17:33

Tärisi pöydän alla!