Riemullista Uutta Vuotta kaikille napsulaisille ja toivottavasti paljon vaudikkaampaa keskustelua kaikilla saroilla!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 11:20

samoin sinulle ja nauti täysin rinnoin , niin teen minäkin.. kuin muutkin napsulaiset kaikea hyvää teille !

Kysyjän kommentti

Aivan oikein ! Täysin rinnoin uudelle vuodelle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 31.12.2009 - 00:30

Ratkiriemukasta uutta vuotta sulkis sinullekin. Ja kiitän toivotuksista. Minäkin toivon, että keskustelua kehiin täällä Napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 01:41

hyvää uutta vuotta kaikille,joulun ja uuden vuoden aikoja vietin espanjassa muutaman kerran noin 20v sitten.siihen aikaan kaikki kaupat ja monet muutkin liikkeet tarjosivat ilmaiset paukut asiakkaille,vieläkö on samat tavat,silloin kyllä meni rattosasti muutama viikko,
vauhdikasta uutta vuotta sulkis,
täällä on vauhti päällä 24 tuntia joka päivä ja yö,raketit vaan on paukkunut jo viikon koko ajan,ei paljon taukoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 07:40

Kiitos menneestä vuodesta ja oikein hyvää uutta, tulevaa vuotta sinulle ja kaikille muillekin. Taitaa keskusteluaiheet olla vähissä näin vuoden lopussa...mut aina jotain pientä yrittelemme. Pistähän sie muutama hyvä kyssäri sieltä lahden toiselta puolelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 09:54

Sitä samaa!!!Uusi vuosi ja uudet kujeet!Katotaan mitä huominen tuo tullessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 13:34

Kiitos samoin, sulkis!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 13:54

Oikein hyvää vuotta 2010 myös sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 16:09

Hyvää uutta vuotta sinullekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2009 - 18:33

Onnekasta ja tunnepitoista Uutta Vuotta myös sinulle.