Kirjoitusalusta pöydällä töissä tai kotona. Mitä piilotatte sen alle? Salasanoja, pankkitunnuksia? Osoitteita?

Avainsanat: kirjoitusalustan alusta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2009 - 18:31

Työpaikalla sieltä löytyy salasanoja eri ohjelmiin. Kotona ei alustaa ole.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2009 - 14:12

Ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.12.2009 - 16:03

Ei ole alustaa, eikä piiloteltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 17:11

En piilottele mitään kun ei ole tietimäkoneen edessä kuin pieni muistivihko.
Siihenkään en enää ole kirjoitellut kuin lottonumerot?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 18:54

ei ole mittää piilotettavaa , kun tää läppiskin on täs pöydällä , enkä niit salasanoi , siten ole lapuillekaan piilotettavaa varten laittan, eipä silti sais kyl ol , kun en niit koskaa muista ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 19:16

en mitään.. sorry

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 19:16

En mitään, kun en omista kirjoitusalustaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.12.2009 - 20:32

Tärkeitä muita muistettavia jotka asian tultua kohdalle tai mentyä ohi, heitän sitten roskiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 21:17

Ei ole kirjoitusalustaa...niin ei mitään jemmata...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 01:33

En mitään. Se on siinä vain pitääkseen kannettavan tukevasti paikoillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 08:54

Ei mitään kirjoitusalustoiden alle. Salasanat on ihan muualla varmoissa paikoissa, nehän eivät ole tarkoitettu kenenkään löydettäviksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 20:21

ei, eipä löydy mitään vielä.

huono esimerkki mutta joskus löytyy.. tai no aika monestikkin löytyy purkkaa tästä mainitusta paikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 09:10

joulukortteja