Onko teillä käytössä pursomankeli vai kuinka saatte hammastahna- ja sinappituubit tyhjiksi?

Avainsanat: pursomankeli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2009 - 13:24

Löysin varastosta vanhan tuubinpuristajan ja otin käyttöön.

Kysyjän kommentti

Kiva jos löysit toimivan mankelin. Minun laatikossani oli sellainen johon mahtuu tosi kapea tuubi. Löysin sokokselta pari erikoisempaa ja laitoin heti hammastahnatuubeihin. Hyvin toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2009 - 12:11

Käärin tuubia sitämukaa kun tyhjenee ja lopuksi kaksinkerroin. Eipä tuonne paljon mitää jää. Sormet toimii pursomankelina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 12:20

ei ole , onkos se tarkoitettu muovi tuubeille ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 12:32

Enemmän saavat kaupaksi kun ei liian tarkaan tilkitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 12:40

Tein justiinsa tieteellisen tutkimuksen hammastahnatuubin(muovisen)loppuunpursottamisesta ja kyllästyin melkein jo,kun aina tuli sopiva satsi ulos.Harmitti,kun ei ollut pvm-merkintöjä,mutta käytin varmasti puoltoista kuukautta loppuun.Tutkimus tehty ilman apuvälineitä/pursimankelia,omat pikkusormet asialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 13:03

Kyllä on pursomankelin...silloin kun ei ollut..pullonkanssa rullasin tyhjäksi...pullo vaan tuubin päälle..ja pyörittää..niin hyvin tyhjeni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 13:11

Varsinainen ongelma nuo uudet hammastahnatuubit. Satuin viimeksi mitä ilmeisimmin ostamaan kpl:n jonka "parasta ennen päiväys" on mennyt jo kauan sitten. Eli sieltä ei saa juuri mitään ulos, tahna on kuivaa! Noin hankalaa tilannetta ei ole vielä ennen ollut eikä auta muu kuin ostaa uusi, mankelillakaan sitä ei kyllä tyhjäksi saa.
Pitänee tehdä tuo liisukan maitsema pullotesti kuitenkin vaikka uskon ettei sekään tehoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.12.2009 - 16:01

Käsivoimat ovat toistaiseksi riittäneet pursomankeliksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 19:21

Ei ole mankelia. Mutta jos oikein tyhjäksi pitää saada, voihan ne leikata saksilla kahtia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.12.2009 - 20:32

Laskostan tuubia sitä mukaan kun se tyhjenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 12:57

Esim. sinapin saa paremmin tyhjäksi veitsen kahvapuolella, kun painaa tyvestä eteen päin, kuin millään Ikean turhalla vempaimella. Tuolla tavalla sinne ei jää yhtään mitään, toimii kyllä muidenkin tuubien kohdalla.